English

رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی:

برگزاری مسابقات لیگ در دستور کار هیئت آذربایجان شرقی باشد

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی گفت: انتظار داریم برگزاری لیگ را در دستور کار قرار دهید تا شهرستانها خود را نشان دهند و ورزشکاران بیشتری بتوانند استعداد های خود را شکوفا کنند.

برگزاری مسابقات لیگ در دستور کار هیئت آذربایجان شرقی باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی اظهار داشت:همه ما میدانیم که این فدراسیون کار بیشتر از چند فدراسیون را انجام می دهد و رشته های رزمی بسیاری را در خود دارد.

وی افزود: توصیه میکنم حتما به شهرستانها سفر کنید و از مسائل و مشکلات آنها مطلع شوید، توسعه باشگاه‌های رزمی در شهرستان‌ها برای توسعه ورزش همگانی مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: در حوزه بانوان، قهرمانان خوبی داریم و حساسیت ویژه ای نسبت به این موضوع باید داشته باشیم و هرکمکی که لازم باشد به حوزه بانوان خواهیم کرد.

بهتاج افزود: روز جمعه در پای صندوق های رای شاهد حضور پرشور ورزشکاران نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری و شورای شهر خواهیم بود.

یوسف بهتری رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی نیز در این مجمع اظهار داشت: استان آذربایجان شرقی مهد قهرمانان و پهلوانان بسیاری است و از خدمات آقایان رحیمی و سرندی پیشکسوت رزمی استان قدردانی می کنم.

بهتری ادامه داد: جذب حامی مالی برای هیئت لازم است ولی کافی نیست و باید در راستای پیشرفت هیئت، بیش از پیش به ترویج ورزش همگانی بپردازید.
 
رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابراز کرد: انتظار داریم برگزاری لیگ را در دستور کار قرار دهید تا شهرستانها خود را نشان دهند و ورزشکاران بیشتری بتوانند استعداد های خود را شکوفا کنند.
 
بهتری اظهار داشت: امیدوارم در یک سال آتی شاهد رشد کمی ورزشکاران سازمان یافته استان و تعداد بیمه شدگان این رشته ورزشی باشیم.

وی افزود: رای تک تک ما مهم است و جامعه ورزش رزمی کشور روز جمعه 28 خرداد در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

 گفتنی است در این مجمع یوسف جاویدان با 16رای توانست به مدت 4 سال ریاست این هیات ورزشی را به عهده بگیرد.

همچنین در پایان این مجمع از حسن دهقان سرپرست هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان به پاس تلاش های موثرش در توسعه ورزش انجمن‌های ورزش‌های رزمی تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه