English

عبدالرضا اشرف منصوری:

اجرای عملیات ردیابی ملخ صحرایی در بیش از یک هکتار از اراضی هرمزگان

مدیر حفظ نباتات جهادکشاورزی هرمزگان گفت: عملیات ردیابی ملخ صحرایی در بیش از یک هکتار از اراضی هرمزگان اجرایی شد.

اجرای عملیات ردیابی ملخ صحرایی در بیش از یک هکتار از اراضی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرضا اشرف منصوری مدیرحفظ نباتات جهادکشاورزی هرمزگان اظهار کرد: ارتقا ضریب امنیت غذایی در محصولات کشاورزی با تاکید بر محصولات تازه خوری و پرمصرف از اهداف کلان وزارت متبوع و سیاستهای کلی نظام است.
منصوری افزود: ارتقا ضریب امنیت غذایی در محصولات کشاورزی با همکاری همه جانبه بخش های مرتبط با حوزه مدیریت و کنترل آفات و نظارت فنی و موثر بر حاصل می شود.
مدیر حفظ نباتات جهادکشاورزی هرمزگان بر نظارت در توزیع سموم و فروشگاههای سم، نظارت فنی بر آفت کش های مورد استفاده توسط بهره برداران، هشدار و جلوگیری از مصرف سموم پرخطر، قاچاق و تقلبی در محصولات کشاورزی، افزایش سهم نهادهای بیولوژیک در سبد آفت کش ها و کودهای مصرفی و آموزش بهره برداران در زمینه سموم مجاز در کنترل آفات در هر
منصوری اظهار کرد: از ۶ دی‌ماه سال گذشته به مدت ۲۰ هفته متوالی همکاران جهادکشاورزی شهرستان‌ها به منظور ردیابی ملخ صحرایی در کلیه مناطق دارای پتانسیل ورود این آفت اقدام به پایش از طریق اپلیکشن M۳ کردند.
وی همچنین با اشاره به اینکه اپلیکشن M۳ از سوی سازمان حفظ نباتات اعلام شده است، عنوان کرد: همکاران جهادکشاورزی شهرستان‌ها اقدام به پایش از طریق اپلیکشن M۳ در تلفن های همراه خود کرده و نتایج ردیابی در این مدت به ۱۰۱ هزار و ۱۶۶ رکورد معادل بیش از یک میلیون هکتار بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه