English

سردار یدالله جوانی:

مسئولی که با رأی بالا انتخاب شود با اعتماد به نفس بالاتری کار می‌کند

معاون سیاسی سپاه بیان کرد: دشمن بهترین مسیر ضربه زدن و نابودی انقلاب را در حضور کم رنگ مردم در پای صندوق‌های رای عنوان می‌کند و مردم باید بدانند اداره کشور به‌دست خودشان است.

مسئولی که با رأی بالا انتخاب شود با اعتماد به نفس بالاتری کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه درنشست اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ در تحقق گام دوم انتخابات، در رویایی حق علیه همیشه در رویایی حق علیه باطل یک طرف طاغوت است و در طرف دیگر الله قرار دارد.

سردار جوانی در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان به دنبال ضربه زدن بوده اند گفت: یک روز رهبران انقلاب را ترور می‌کنند و روزی دیگر به دنبال تجزیه طلبی هستند، اما دراین صحنه‌ها با شکست مواجه شده اند.

معاون سیاسی سپاه همچنین با اشاره به اینکه دشمنان با بوجود آوردن داعش در سوریه و عراق تمرین دست درازی به ایران را می‌کردند افزود: فهم و درک بالای مردان میدان و مدافعان و شهدای حرم با عث شد که در این کارزار سخت، نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

سردار جوانی با بیان اینکه قدرت دفاعی ایران به حدی است که از هرگونه اقدامات دشمن در حوزه نظامی جلوگیری می‌کند، اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل از قدرت ملت ایران هراس دارند و کشور ما امروزه در حوزه نظامی، بومی کردن دانش، صنایع دفاعی به اذعان همه بسیار قدرتمند است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه قدرت مقابله با تهدیدات کشور خلاصه به مرز‌های جغرافیایی نمی‌شود، اظهار داشت: وضعیت جدیدی که در منطقه ایجاد شده، دشمن را عاجز کرده است و امروز نیرو‌های جدید معادله قدرت را تغییر داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز صحنه انتخابات را بهترین فرصت برای ضربه زدن می‌داند گفت: انتخابات دستاورد انقلاب اسلامی است و دشمن بهترین مسیر ضربه زدن و نابودی انقلاب را در حضور کم رنگ مردم در پای صندوق‌های رای عنوان می‌کند.

معاون سیاسی سپاه با اشاره به ارتباط مستقیم میان کارآمدی نظام و برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری، اضافه کرد: مسئولی که با رأی بالا انتخاب شود با اعتماد به نفس بالاتری کار می‌کند و هر چه اشخاص شایسته‌تری انتخاب شوند، کارآمدی آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

سردار جوانی در خاتمه با تأکید بر لزوم شرکت حداکثری در انتخابات گفت: ناراضی‌ها بیشتر برای تغییر سرنوشت تلاش کنند چراکه طبق نظر کارشناسان سوءمدیریت و کم‌کاری‌ها این وضعیت را رقم زده است و مردم باید بدانند اداره کشور به‌دست خودشان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه