English

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی:

نظام جمهوری اسلامی، کشوری توانمند، مردمی و با پشتوانه رای بالای مردم است

مشاور وزیر اطلاعات بیان کرد: برخی در داخل جامعه ما متاثر از رفتار و تبلیغات خارج ازکشور درصدد ناامید کردن مردم از جمهوری اسلامی هستند و در تلاش هستند بگویند این نظام ناکارآمد، غیر مردمی و خودکامه است.

نظام جمهوری اسلامی، کشوری توانمند، مردمی و با پشتوانه رای بالای مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مدیر کل اطلاعات استان در دیدار مدیران آموزش و پرورش استان گفت: در حال حاضر دنیا براساس تبلیغات و عملیات روانی مبتنی بر جهل و اغوا اداره می‌شود، امروز آمریکایی‌ها، دژخیم‌ترین حکومت دنیا را به عنوان حاکمیتی انسانی و طرفدار حقوق بشر معرفی می‌کنند و می‌گویند رژیم صهیونیستی حق دارد که در دفاع از خودش ۷۶ کودک و طفل شیرخوار را از بین ببرد، این در حالی است که اگر به چند کودک در گوشه‌ای دیگر از دنیا اهانت انجام شود، همه رسانه‌های تبلیغاتی آمریکا برای آن فضاسازی می‌کنند.

وی بیان این که آمریکایی‌ها با استناد به جهل مردم دنیا، تحریم‌های ضدایرانی و مقابله با مبادلات مالی ایران را مشروع جلوه می‌دهند ادامه داد: وزیر خارجه آمریکا می‌گوید حتی اگر تحریم‌های ایران را برداریم صد‌ها نفر از مسئولان ایرانی همچنان در تحریم هستند و این مسئله به گونه‌ای مطرح می‌شود که برخی باور می‌کنند ایران مستحق تحریم است.

مدیر کل اطلاعات ادامه داد: در این ۴۲ سال هیچ روزی نیست که آمریکا، عربستان و اسرائیل علیه ما توطئه نکنند، این توطئه‌ها اگر یک روز به پیکر هر کشور دیگر در منطقه فرود می‌آمد تا کنون فرو می‌پاشید. ما اگر هیچ کاری در دنیا نکرده باشیم فقط به خاطر توانایی برای پشت سر گذاشتن توطئه و تحریم آمریکا قوی ترین کشور دنیا هستیم.

این مقام امنیتی با اشاره به این که برخی در داخل حرف‌های آمریکایی‌ها را تکرار می‌کنند، بیان کرد: برخی در داخل جامعه ما متاثر از رفتار و تبلیغات خارج ازکشور درصدد ناامید کردن مردم از جمهوری اسلامی هستند و در تلاش هستند بگویند این نظام ناکارآمد، غیر مردمی و خودکامه است.

او با بیان این که نظام جمهوری اسلامی کشوری توانمند، مردمی و با پشتوانه رای بالای مردم است، تصریح کرد: عده‌ای دائماً علیه انتخابات تبلیغ می‌کنند در حالی که ایران کشور دموکراسی است و رای مردم در آن تعیین کننده است.

مشاور وزیر اطلاعات با انتقاد از برخی اظهارات مطرح شده توسط نامزد‌های انتخابات تاکید کرد: درست نیست که دو کاندیدا برای کسب رای ارزش‌های کشور را زیر سوال ببرند.

مدیر کل اطلاعات در خاتمه این جلسه اظهار کرد: مشکلاتی از جمله تحریم ها، سوء مدیریت و فساد در کشور وجود دارد، اما با آن‌ها قاطعانه برخورد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه