English

حجت الاسلام جواد نیک‌بین:

قرار نیست کلمات مقام معظم رهبری را به نفع خودمان تفسیر کنیم

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گلایه مقام معظم رهبری از عدم احراز صلاحیت‌ها، تأیید صلاحیت‌ها نبود بلکه گلایه ایشان از انتشار شایعات برای رد صلاحیت افراد در کشور بود.

قرار نیست کلمات مقام معظم رهبری را به نفع خودمان تفسیر کنیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام جواد نیک‌بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای بر اساس ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اظهارات مسعود پزشکیان اظهار داشت: ۸ سال مرحوم هاشمی رفسنجانی، هشت سال خاتمی، هشت سال موسوی و هشت سال روحانی رئیس جمهور کشور بودند و اگر بنی صدر را هم جزو این دسته بدانیم، بیش از ۳۲ سال دولت در دست این تفکر بوده است.

جواد نیک‌بین بیان کرد: همواره شورای نگهبان صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری را مبتنی بر قانون مورد بررسی قرار داده است و شورای نگهبان همیشه سعی کرده است که در چارچوب قانون صلاحیت ها را بررسی کند و معمولا از سلایق مختلف در رقابت های انتخاباتی حضور داشته‌اند و در همه این سال‌ها شورای نگهبان به حق مدیریت کرده و تأیید صلاحیت‌ها را انجام داده و کسی اعتراض نداشته است.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که داعیه‌دار بی‌عدالتی هستند کجا بودند که شورای نگهبان به حق در این دوره و دوره‌های گذشته کار خود را انجام داده است؟ اگر به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات هستید، ای کاش اعتراض خود را به صورت مکتوب اعلام می‌کردید و دلایل عدم احراز صلاحیت خود را به صورت خصوصی دریافت و توضیحات و مستندات شورای نگهبان را مشاهده می‌کردید.

نیک بین تاکید کرد: دلیل اینکه شورای نگهبان دلیل برخی از عدم احراز صلاحیت‌ها را اعلام نمی‌کند، این است که شورای نگهبان حافظ آبروی شما و کسانی است که به هر دلیلی صلاحیت آنان احراز نشده است و قرار است نظام جمهوری اسلامی از ظرفیت افرادی که رد صلاحیت شده‌ و یا احراز صلاحیت دریافت نکرده‌اند، استفاده کند. اگر به صورت علنی دلایل اعلام شود، ظرفیت‌سوزی می‌شود.

وی بیان کرد: ای کاش یک بار در مقابل رفقای بی‌انصاف خود آیات قرآن و کلمات امیرالمومنین (ع) را می‌خواندید و رفقایی که با وقاحت تمام عامل بدبختی و وضعیت تأسف‌بار امروز را تفکر انقلابی می‌دانند و از تفکر غرب‌زده دولت‌های چهارگانه در سال‌های گذشته که کشور را تا پله سقوط پیش برد، دفاع می‌کنند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت‌های چهارگانه جبهه اصلاحات بارها و بارها کشور را تا لبه پرتگاه سقوط پیش بردند و فتنه‌های مختلف را مدیریت کردند و کودتا را در ابتدای انقلاب راه انداختند و سوال ما از افرادی که این روزها علیه شورای نگهبان موضع گیری می کنند این است که چرا در مقابل فتنه که خط قرمز نظام جمهوری اسلامی است، سکوت کردند؟ چرا در مقابل افرادی که فتنه‌گر و بعضاً مدافع فتنه هستند، حرفی نزدند؟

نیک بین در خاتمه اظهار کرد: گلایه مقام معظم رهبری از عدم احراز صلاحیت‌ها، تأیید صلاحیت‌ها نبود بلکه گلایه ایشان از انتشار شایعات برای رد صلاحیت افراد در کشور بود و گلایه مقام معظم رهبری از این بود که چرا فضای مجازی ولنگار اجازه می‌دهد هر شایعه‌ای علیه انسان‌های محترم و بزرگواری که بعضاً رد صلاحیت شده‌اند، پخش شود و قرار نیست کلمات رهبری را به نفع خودمان تفسیر کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه