English

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران خبر داد:

نجات ۶ ماهیگیر محلی توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: 6 ماهیگیر محلی توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر نجات یافتند.

نجات 6 ماهیگیر محلی توسط تیم جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران  ابوطالب گرایلو با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی از طریق شماره تماس امداد و نجات دریایی(1550) مبنی بر گرفتار شدن سه فروند قایق ماهیگیری سنتی در آب های ساحلی منطقه رادیو دریای چالوس، بلافاصله از سوی مرکز هماهنگی جستجو  و نجات دریایی بندر نوشهر، شناور ناجی 6  به موقعیت اعلام شده اعزام شد.

وی ادامه داد: امدادگران پس از رسیدن به محل سانحه و انجام عملیات جستجو و نجات، خوشبختانه در ساعت 23:05 موفق شدند هر 6 نفر ماهیگیر را نجات داده و با توجه به شرایط بد جوی و عدم امکان انتقال به قایق های محلی، نجات یافتگان را در سلامت کامل به ساحل منتقل کنند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: از کلیه دریانوردان و مالکان شناورها درخواست می شود که به اخطاریه های هواشناسی دریایی که روزانه از طریق کانال ۱۸ و ۶۹ VHF توسط MRCC نوشهر اعلام می شود توجه کرده و ‌از هرگونه تردد دریایی  در شرایط نامناسب جوی جدا خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه