English

عبدالمجید دیناروند

تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان از مرز یک میلیارد کیلووات ساعت گذشت

مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح همدان روز چهارشنبه با اشاره به اینکه تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان از مرز یک میلیارد کیلووات ساعت گذشت، افزود: میزان تولید برق نیروگاه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷۷ میلیون کیلووات ساعت افزایش یافته است.

تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان از مرز یک میلیارد کیلووات ساعت گذشت

به گزارش خبرگزاری موج همدان، عبدالمجید دیناروند ،  مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح همدان روز چهارشنبه با اشاره به اینکه تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان از مرز یک میلیارد کیلووات ساعت گذشت،  افزود: میزان تولید برق نیروگاه در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷۷ میلیون کیلووات ساعت افزایش یافته است.

مدیرعامل نیروگاه برق شهید مفتح همدان گفت: تولید خالص برق این نیروگاه در ۲ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۵۳ درصد افزایش یافته است.

دیناروند ادامه داد: این نیروگاه در اردیبهشت‌ امسال بیش از ۵۵۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در اختیار شبکه توزیع نیروی برق قرار داده است.

وی با بیان اینکه نیروگاه برق شهید مفتح توان تولیدی یک هزار مگاوات انرژی را دارد؛ خاطرنشان کرد: این توان تولیدی به طور دقیق با مگاوات نصب شده آن برابر است.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با بیان اینکه هر تجهیزی پس از گذشت نزدیک به ۲۷ سال از نصب و عمر آن؛ با افت کارکرد مواجه می شود، گفت: تجهیزات با افت راندمان و فرسودگی؛ توان اولیه را نخواهند داشت.

دیناروند اضافه کرد: نیروگاه برق شهید مفتح همدان از توان متخصصان داخلی، ارزشمند و با تجربه بهره مند است و با توجه به بهره مندی از این امتیاز توانسته با انجام تعمیرات دوره ای، نیمه اساسی و اساسی توسط این متخصصان شادابی و سلامت تجهیزات را حفظ کند.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح گفت: توان تولید برق نیروگاه شهید مفتح همدان با گذشت ۲۷ سال از راه اندازی آن همچنان برابر با ظرفیت منصوبه است.

نیروگاه حرارتی شهید مفتح همدان با ظرفیت تولید هزار مگاوات در دشت کبودراهنگ در کیلومتر ۴۵ جاده همدان - تهران، قرار دارد. 

 نیروگاه هزار مگاواتی شهید مفتح با چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی، نزدیک به ۲ درصد از انرژی مورد نیاز شبکه برق کشور را تامین می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه