English

سردار شهبازی:

امروز صحنه جنگ میدان عمل، انتخابات است

دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه کشور با بیان اینکه امروز صحنه جنگ در میدان عمل، انتخابات است،گفت: الان زمان بصیرت است و اگر بصیرت لازم را نداشته باشیم میدان را عملاً به دشمن داده‌ایم.

امروز صحنه جنگ میدان عمل، انتخابات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار علی شهبازی در همایش ستاد حامیان مردمی سید ابراهیم رئیسی که به همت جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در استان اصفهان برگزار شد، با بیان یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه حاج حسین خرازی و دیگر همرزمان خویش اظهار داشت: در زمان عملیات که می شد شهید خرازی از شهید تورجی زاده می خواست که در بیسیم روضه حضرت زهرا بخواند و همین توسل به اهل بیت بود که به رزمنده ها نیروی فوق العاده ای برای جنگ علیه دشمن می‌داد.

وی با اشاره به هجمه هایی که در این میدان به آیت الله رئیسی می‌شود، اظهار داشت: می گویند،در جریان سال ۶۷ عده بسیاری را با حکم آیت الله رئیسی،بی گناه اعدام کرده‌اند در پاسخ به آنها می گوییم اگر دزدی به خانه شما بزند آیا به او سکه می‌دهید؟ یا اگر فرد قاتل و قاچاقچی را بگیرند باید از او تقدیر شود و به ویژه اگر منافقینی بخواهند کشور را به خطر بیاندازند چه باید کرد؟

دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه کشور عنوان کرد:آیت الله رئیسی در این زمینه به وظیفه خود عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد:الان زمان بصیرت است و اگر بصیرت لازم را نداشته باشیم میدان را عملاً به  دشمن می دهیم.

سردار شهبازی در ادامه از اقدامات آیت الله رئیسی در قوه قضاییه یاد کرد و اظهار داشت: اینکه می بینیم هر روز حتی از نیروهای خود در قوه قضاییه بازداشتی دارند؛ این اقتدار او را می رساند و تاکنون کسی ندیده است که از امنیت داخلی قوه قضاییه کسی دستگیر شود و این نشان دهنده عدالت آیت الله رئیسی می باشد.

وی در ادامه از تشویق کارکنان قوه قضاییه در جهت عمل به عدالت توسط آیت الله رئیسی یاد کرد و اذعان داشت: هر دادیار و بازرسی که عادلانه کار کند تقدیر می شود وارتقاء شغلی خواهد داشت.

سردار شهبازی با اشاره به این فرموده مقام معظم رهبری که« قوه قضاییه بعد از تخلف وارد عمل شده و دستگیر می کند ولی جایگاه اجرایی اصلاً اجازه نمی دهد تخلفی صورت بگیرد» آن را پاسخ دندان شکنی برای کسانی دانست که می‌گویند: آیت الله رئیسی با حضور  در صحنه انتخابات ترک تکلیف می کند.

دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه کشور نجات کارخانه‌های تعطیل شده یا رو به تعطیلی را از دیگر اقدامات مهم آیت الله رئیسی در دو سال اخیر عنوان کرد و افزود:اگر این کارخانه ها همچنان تعطیل بود معضل بزرگی برای کشور ایجاد می‌شد.

وی خاطر نشان کرد: اگر فردی که در راس دولت قرار می‌گیرد بصیرت لازم را نداشته باشد و عاقلانه فکر نکند منجر به دردسر برای کشور شده و قدرت عظیمی از نظام گرفته و هزینه‌های سرشکن به نظام وارد می کند.

 دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه کشورآزادسازی زندانیان با جرائم غیر عمد به وسیله وثیقه های مختلف را از دیگر اقدامات آیت الله رئیسی عنوان کرد و افزود: اگر فقط پول آب و برق حضور یک زندانی در زندان را محاسبه کنیم سر به فلک می‌گذارد و آیت الله رئیسی با این اقدام؛ جلو بسیاری از هزینه‌های این چنینی را گرفت و در سال اقدام و عمل آقای رییسی فقط عمل کرد.

در ادامه این همایش حجت الاسلام محمد نبی دوستی بازنشسته عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و عضو جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه نیز با بیان اینکه امروز شاهد وضعیتی که شایسته ایران باشد نیستیم اظهار داشت: انتظار بود با توجه به داشتن جوانان برومند و خاک زرخیز و درآمدهای کلان  نفتی وضعیت موجود را شاهد نباشیم.

وی اضافه کرد: مشکل معیشتی و بی خانگی و از این قبیل مشکلات وجود دارد که برخی به تحریم ها بر می گردد ولی بیشتر مربوط به سوء مدیریت است.

حجت الاسلام دوستی عنوان کرد: اگر می خواهیم وضعیت ما تغییر کند و به وضعیتی که شایسته ایران باشد برسیم باید کسی را در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب کنیم که تحت فرمان رهبری است و نشان داده مرد شعار نیست و مرد عمل است و قاطع ایستاده است. وی تصریح کرد: همه کسانی که تایید صلاحیت شده اند صالح هستند اما آیت الله رئیسی اصلح است، چون در قوه قضاییه مو به مو فرمایشات رهبری را رعایت نموده و اگر در قوه مجریه نیز این چنین عمل کند ،انشاالله به وضعیتی که شایسته ایران باشد خواهیم رسید.

به گزارش موج؛ در پایان این همایش از خانواده شهیدای مدافع حرم،شهید حاج حسین رضایی و شهید حاج محمدرضا ابراهیمی نیز تقدیر و هدایایی به آنان اهدا گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی