English

جهش ۳۰ درصدی جذب بیمه روستاییان کرمانشاه

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه آمار جذب این صندوق را در سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این آمار به نسبت سال ۱۳۹۸ بیش از ۳۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

جهش 30 درصدی جذب بیمه روستاییان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، محسن رشیدی اقدم با تأکید بر اینکه صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان کرمانشاه صندوقی پویا است، اظهار کرد: تاکنون حدود ۹۰ هزار نفر در کرمانشاه تحت پوشش این صندوق قرارگرفته‌اند و قریب به 2800 نفر مستمری‌بگیر داریم.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه بابیان این مطلب که سال ۱۳۹۹ صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه جزو برترین استان‌ها قرار گرفت، خاطرنشان ساخت: در فروردین امسال به نسبت فروردین سال گذشته بیش از سه برابر جذب افراد تحت پوشش داشته‌ایم و امیدواریم این روند رو به رشد ادامه پیدا کند.

وی در ادامه یکی دیگر از اقدامات مهم صندوق بیمه روستایی و عشایری در استان کرمانشاه طی سال ۱۳۹۹ را نقل‌وانتقال سوابق دانست و گفت: بر اساس این اقدام ارزشمند افرادی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بودند، می‌توانند سوابق خود را با بیمه روستایی تجمیع کنند.

رشیدی اقدم در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های این صندوق در سال جاری اشاره کرد و گفت: طرح ویژه‌ای دادیم که استان کرمانشاه پایلوت آن است و به‌عنوان طرح معتمدین و مروجین بیمه‌های روستایی آن را اجرا خواهیم کرد و تمام معتمدین در روستاهای استان به‌عنوان مروجین صندوق بیمه روستایی فعالیت خواهند کرد.

وی گفت: امیدواریم تمام روستاییان و عشایر استان کرمانشاه را بتوانیم عضو این صندوق کنیم، چراکه مانع فقر است و یک عزت و اشتغال را برای روستاییان ایجاد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه