English

حجت الاسلام رضایی خطیر:

پایگاه اطلاع رسانی شورای استانی خراسان رضوی رونمایی شد

معاون فرهنگی شورای استانی خراسان رضوی عنوان کرد: یکی از روش های مؤثر، بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان جهت تولید محتوا و تبیین مسائل و شبهات رایج است.

پایگاه اطلاع رسانی شورای استانی خراسان رضوی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام رضایی خطیر معاون فرهنگی شورای استانی خراسان رضوی در جلسه ای با حضور مسئولان و مدیران اجرایی دفاتر این استان از پایگاه اطلاع رسانی شورای استانی خراسان رضوی به نشانیwww.razavi.nahad.ir، رونمایی کرد کرد و گفت: یکی از روش های مؤثر در این زمینه، بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان جهت تولید محتوا و تبیین مسائل و شبهات رایج است.

 حجت الاسلام رضایی خطیر در ادامه ضمن از استماع نظرات و پیشنهادات مسئولان دفاتر در راستای بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاهیان، به تشریح سازوکار جامع پیشنهادی از سوی نهاد رهبری در این خصوص پرداخت که در آن هر یک از دفاتر، موظف به تولید محتوای چندرسانه‌ای پیرامون شبهات روز با محوریت انتخابات هستند.

 معاون فرهنگی شورای استانی خراسان رضوی اشاره کرد: امروزآغاز پویش پاسخگویی به شبهات دانشجویان می باشد که در این پویش چهار سطح برای آن پیش بینی شده است.

حجت الاسلام رضایی خطیر در خاتمه خاطر نشان کرد: اساتید معارف دانشگاه‌ها پاسخ‌های خود به ۱۰ شبهه دانشجویان را از طریق پایگاه اطلاع رسانی شورا ارسال می‌کنند و پس از داوری به سه نفر از آنان جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه