English

بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از نیروگاه بندرعباس هنگام

عباسی رئیس کمیسیون به همراه اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با استقبال احمد مرادی نایب رئیس این کمیسیون و مدرس معاون عمرانی استاندار جهت بازدید از نیروگاه های بندرعباس و قشم و پالایشگاه‌های بندرعباس، ستاره خلیج فارس و گورزین قشم و برگزاری نشست با مدیران پالایشگاهی و صنعت برق وارد بندرعباس شدند.

بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از نیروگاه بندرعباس هنگام

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اعضای کمیسیون انرژی مجلس به همراه طرزطلب مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور، سجادی معاون منابع انسانی شرکت مادرتخصصی توانیر، مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان و سلیمی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از این نیروگاه بازدید و نشستی را در راستای رفع مشکلات صنعت برق در حوزه نیروگاهی برگزار کردند.
در ابتدای نشست مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان ضمن بیان گزارشی از نیروگاه‌های در حال بهره‌برداری در استان، پروژه‌های نیروگاهی در حال ساخت و چالش‌های پیش روی تولید برق در هرمزگان را در جلسه مطرح و برنامه‌های پیشنهادی در بخش تولید را بیان کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: بهینه سازی بخش تولید، نیاز به تخصیص بودجه مناسب جهت بازسازی نیروگاه‌های فرسوده و همچنین تأمین گاز با فشار مناسب برای کم تر شدن استهلاک تأسیسات و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی نیروگاه‌های حرارتی در زمستان دارد.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس ضمن پذیرش مسائل و مشکلات تولید برق در استان هرمزگان، قول مساعد جهت همکاری دستگاه‌های زیربط را ارائه کرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه