English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم:

چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شهرستان قم فاقد برق اضطراری است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم گفت: چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شهرستان قم فاقد برق اضطراری است.

چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شهرستان قم فاقد برق اضطراری است

سرهنگ حمید عرب لاریمی در گفتگو با خبرنگار موج از قم در مورد خاموشی‌های اخیر در قم اظهار داشت: متاسفانه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی شهرستان قم، برق اضطراری ندارد و با قطع برق شهری قطع می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم فزود: در خواست ما این بوده که برق چراغ‌ها از برق شهری جدا شود یا به انرژی خورشیدی متصل شود که مشکل فعلی مرتفع شود.

وی تصریح کرد:در شرایط فعلی کاری نمی‌توان کرد جز اینکه پلیس در تقاطع‌هایی که چراغ‌ها، برق ندارند حضور فعال و پر رنگ‌تری داشته باشد تا این مساله خللی در روند تردد شهروندان قم ایجاد نکند.

عرب لاریمی بیان کرد: طبیعتا این مساله در وضعیت عبور و مرور و نظم شهری بی تاثیر نیست اما تمهیداتی اندیشیده شده است تا همکاران من در این شرایط خاص در قطعی برق هم با انرژی مضاعف به دنبال ایجاد نظم در شهر باشند و از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: توصیه پلیس همراهی و همکاری شهروندان با پلیس در تقاطع‌هایی است که چراغ‌ها با قطعی برق مواجه هستند و امید است سازمان های ذی ربط مشکل برق تقاطع‌ها را به زودی حل کند تا وضعیت چهارراه ها به شرایط عادی و همیشگی بازگردد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قم عنوان کرد: روشنایی چهارراهها و نصب یو پی اس یا باطری خورشیدی وظیفه سازمان حمل و نقل ترافیک شهراری است و امیدواریم در این باره تمهیدات لازم انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه