English

ابراهیم شکیبا:

تاکنون ۷۷ هزار دوز واکسن کرونا در کرمانشاه تزریق‌شده است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۱۵ هزار دوز واکسن کرونا تحویل گرفته‌شده و ۷۷ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق‌شده که بیش از ۵۰ درصد واکسیناسیون در شهرستان کرمانشاه انجام‌شده است.

تاکنون ۷۷ هزار دوز واکسن کرونا در کرمانشاه تزریق‌شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بابیان این مطلب که کرمانشاه در زمینهٔ راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون با راه‌اندازی ۳۴ مرکز تجمیعی، رتبه اول در کشور را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: انجام واکسیناسیون کرونا در کرمانشاه روند بسیار خوبی دارد و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بین دانشگاه‌های اول کشور در تزریق واکسن قرار دارد.

شکیبا تصریح کرد: تاکنون ۱۱۵ هزار دوز واکسن کرونا تحویل گرفته‌شده و در بین مراکز توزیع گردیده که از این میزان ۳۱ هزار دوز آن‌که در روز گذشته تحویل گرفتیم آماده توزیع است.

وی گفت: علاوه بر ۱۱۷ مرکزی که جهت واکسیناسیون در استان فعال است، در بیشتر شهرستان‌ها نیز مراکز تجمیعی واکسیناسیون راه‌اندازی شده و مرکز تجمیعی واکسیناسیون دانشکده بهداشت امروز کار خود را آغاز کرده است و  ۳۳ نفر در قالب هشت تیم در این مرکز مستقرشده‌اند و فردا نیز یک مرکز تجمیعی دیگر به چرخه مراکز تجمیعی واکسیناسیون در منطقه الهیه شهر کرمانشاه اضافه می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رابطه با مرکز خودرویی تزریق واکسن نیز گفت: آماده‌سازی مرکز خودرویی تزریق واکسن در کرمانشاه در مجموعه ورزشی ۱۵ هزارنفری پانزده خرداد به اتمام رسیده و به‌زودی تزریق واکسن در سه لاین انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه