English

هنر، بهترین ابزار برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: باید ابراز هنر و نفوذ رسانه را برای کمک به مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد به خدمت گرفت و برای تحقق اهداف متعالی ستاد دیه استفاده کرد.

هنر، بهترین ابزار برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در نشست تقدیر از عوامل برنامه ماه مهربانی، اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدام ها برای جلوگیری از ورود مددجویان به زندان و بالا بردن سطح آگاهی مردم فرهنگ سازی است که میتوان برای این امر مهم از رسانه و هنرمندان استفاده بهینه کرد زیرا هنر و هنرمند بالاترین قدرت اجتماعی را دارند.

وی با اشاره به روایتی از رسول اکرم با موضوع رفع نیاز برادران دینی گفت: هنرمندان متعهد و مسئولیت پذیر که با استفاده از هنر خود  اقدام به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی نمودند از تاثیر گزارترین انسانها در جامعه هستند چراکه دستگیری از افراد آسیب دیده در جای خود اقدامی زیبا و انسان دوستانه است.

این مقام قضایی، در ادامه با تاکید بر تاثیر هنرمندان در این برنامه تلویزیونی افزود: یکی از زیباترین ترین قسمت های برنامه حضور هنرمندان و مصاحبه ی آنها با مددجویان محکوم مالی جرائم غیر عمد بود که  با توجه به اینکه در حفظ آبروی مددجویان  تلاش گردیده بود، این قسمت بسیار تاثیر گزار بوده و در فرهنگ سازی در جهت جلوگیری از وقوع جرم و آگاهی قضایی مردم نقش بسزایی داشت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نیکوکاران، خیرین و مردم نوع دوست استان یزد در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مردم دارالعباده در طول ماه مبارک رمضان مبلغ ۲۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال در حدود دو برابر سال قبل در شرایط کرونایی به حساب ستاد دیه استان واریز نمودند که این خود نشان از تاثیر بالای برنامه تلویزیونی ماه مهربانی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه