English

کارشکنان و مانع‌تراشان در اجرای پروژه مترو قم با برخورد قاطع و قانونی مواجه می‌شوند

مدیرکل بازرسی استان قم از برخورد قانونی با کارشکنان و مانع‌تراشان در اجرای پروژه مترو قم خبرداد.

کارشکنان و مانع‌تراشان در اجرای پروژه مترو قم با برخورد قاطع و قانونی مواجه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت‌الاسلام محمود طالبی در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری قم، وضعیت پروژه را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: خوشبختانه پروژه در حال انجام است و حفاری در لایه‌های زیرین زمین در جریان بوده و تجهیزات لازم خریداری‌شده است.

مدیرکل بازرسی استان قم دلیل حضور تیم بازرسی در پروژه را تأخیر در اجرای پروژه دانست و افزود: به علت تأخیر چند ساله پروژه، سازمان بازرسی به‌صورت جدی واردشده و هیئت بازرسی در حوزه مالی و سه مهندس به‌صورت میدانی در حال بررسی پروژه هستند.

طالبی با ابراز امیدواری برای افتتاح فاز نخست پروژه در نیمه نخست سال جاری تصریح کرد: با کسانی که باعث تأخیر اجرای پروژه شده و مانع‌تراشی کرده‌اند به‌صورت جدی برخورد قانونی می‌شود و در صورت عدم تعهد پیمانکار برخوردهایی صورت می‌گیرد.

وی آغاز به کار تیم بازرسی را در پروژه قطار شهری از سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: از یک ماه گذشته بازرسان در محل پروژه مستقرشده و امروز ضمن بازدید از پروژه گزارش بازرسان و موانع بررسی می‌شود.

مدیرکل بازرسی استان قم تعداد شرکت‌های در حال فعالیت در این پروژه را ۱۵ شرکت اعلام کرد و گفت: ۱۵ شرکت به‌صورت هم‌زمان در حال فعالیت در پروژه قطار شهری بوده و خوشبختانه از ۲۰ روز گذشته روند پیشرفت پروژه شتاب خوبی پیداکرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی