English

مرتضی احتشام‌فر:

اهدا ۱۳۰ میلیارد تومان از طرف خیرین خراسان رضوی به حوزه سلامت

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: مبلغ مشارکت خیران حوزه سلامت در سال ۹۹ افزایش بیش از یک و نیم برابری در مقایسه با سال قبل از آن داشته است.

اهدا ۱۳۰ میلیارد تومان از طرف خیرین خراسان رضوی به حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی احتشام‌فر مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور اجتماعی گفت: خیران سلامت زیر پوشش این دانشگاه  پارسال ۱۳۰ میلیارد تومان به این حوزه اهدا کردند که حدود ۵۲ میلیارد تومان بیش از سال قبل از آن بود.

مرتضی احتشام‌فر افزود:مبلغ مشارکت خیرین حوزه سلامت خراسان رضوی  در سال ۹۹ افزایش بیش از یک و نیم برابری در مقایسه با سال قبل از آن داشت.

وی افزود: رقم‌های حمایتی خیران از ۲۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیارد تومان و در حوزه‌های مختلف سلامت بوده که نقش بسزایی در توسعه و ارتقاء سلامت جامعه داشته است.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور اجتماعی گفت: خیران حوزه سلامت در توسعه زیرساخت‌های این حوزه نقشی بی‌بدیل ایفا کرده اند که نقش‌آفرینی آنان در این حوزه پراهمیت ستودنی است.

مرتضی احتشام‌فر در خصوص نقش خیران حوزه سلامت، عنوان کرد: سلامتی از رفتار‌های قبل از تولد در رحم مادر تا زمان مرگ هست و در مقوله سلامت اجتماعی هم باید در موضوعات مبارزه با فساد، مبارزه با ترویج مصرف سیگار و موادمخدر و مبارزه با دیگر موضوعاتی که سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد به‌طور جد ورود پیدا کرد، حتی رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی‌های درست خود نیکی‌ها را ترویج دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه