English

محمدصادق معتمدیان:

ویروس کرونای هندی به پشت مرز‌های خراسان رضوی رسید

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: با تلاش همه دستگاه‌ها در زمان پیک چهارم کرونا، الان شرایط مطلوبی داریم و سیر نزولی کرونا در گزارشات مشهود است، اما هنوز شرایط شکننده است و آمار فوتی هنوز بالا است.

ویروس کرونای هندی به پشت مرز‌های خراسان رضوی رسید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: وضعیت رعایت دستورهای بهداشتی در استان مطلوب اما ناکافی است.

محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد استانی کروناخراسان رضوی با اشاره به اینکه سفر وزیر بهداشت به خراسان رضوی و مشهد دستاورد‌های خوبی برای حوزه بهداشت استان داشت عنوان کرد: با تلاش همه دستگاه‌ها در زمان پیک چهارم کرونا، الان شرایط مطلوبی داریم و سیر نزولی کرونا در گزارشات مشهود است، اما هنوز شرایط شکننده است و آمار فوتی هنوز بالا است.

معتمدیان گفت: نظارت بر اصناف با جدیت باید دنبال شود و بدون هیچ ملاحظه‌ای با متخلفان برخورد شود.

وی گفت: یکی از نگرانی‌های ما در خصوص ورود ویروس جدید کرونا از مرزهای شرقی کشور به داخل استان است که باید با همفکری مانع این اتفاق تلخ باشیم.

استاندار خراسان رضوی افزود:ویروس هندی به پشت مرز‌های ما رسیده است  و حتی موارد مشکوکی هم  در برخی نقاط ملاحظه شده است.

محمد صادق معتمدیان همچنین گفت: در حال حاضر ۱۳ شهر نارنجی در استان داریم و هیچ یک از شهر‌های خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی نیست.

مهدی قلیان اول رئیس شبکه بهداشت خراسان رضوی نیز در ادامه جلسه ستاد استانی کروناخراسان رضوی گفت: گیم نت‌ها و همچنین باشگاه‌های ورزشی یکی از مکانهایی است که درصد رعایت اصول بهداشتی در آن پایین است.

قلیان گفت: هنوز خطر موج چهارم کرونا در خراسان رضوی تمام نشده است و اگر اصول بهداشتی رعایت نشود مجددا درگیر اوج بیماری کرونا خواهیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه