English

افزایش ۹۲ درصدی روستاهای گازدار کردستان تا مرداد ماه۱۴۰۰

مدیر عامل شرکت گاز کردستان از افزایش 92 درصدی تعداد روستاهای استان کردستان به شبکه سراسری گاز طبیعی خبر داد.

افزایش 92 درصدی روستاهای گازدار کردستان تا مرداد ماه1400

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان،احمد فعله‌گری پیش از ظهر امروز شنبه با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 167 روستای سنندج معادل 88 درصد روستاهای این شهرستان از گاز طبیعی بهره‌مند است.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان به سخت‌گذر بودن اغلب روستاهای سنندج اشاره و اضافه کرد: 189 روستا در این شهرستان قابلیت گازرسانی دارد که تاکنون 167 روستای آن به شبکه سراسری گاز متصل شده است.

وی یادآور شد: عملیات گازرسانی در هشت روستای شهرستان سنندج در حال اجرا بوده و کارهای مطالعاتی در 14 روستای باقیمانده هم در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: با گازرسانی به هشت روستای در حال اجرا، آمار روستاهای بهره‌مند از گاز در سنندج تا 2 ماه آینده به 92 درصد افزایش می‌یابد.

فعله‌گری به دشوار بودن عملیات گازرسانی در بخش کلاترزان سنندج با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه اشاره کرد و گفت: برای گازرسانی به هر واحد مسکونی در روستاهای استان، بیش از 200  میلیون ریال هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ای برای گازرسانی به روستاهای کمتر از 20 خانوار وجود ندارد، افزود: در حال حاضر 184 هزار مشترک در شهرستان سنندج از خدمات شرکت گاز کردستان بهره‌مند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی