English

دادیار دادسرای دیوان عالی کشور:

انسان‌های بهشتی با دلی مهربان به دختران آسمانی خدمت می‌کنند

حسین رضائی دادیار دادسرای دیوان عالی کشور در بازدید از خانه کودک و نوجوان سبحان بهزیستی استان اصفهان، خادمان بهزیستی را انسان‌های بهشتی خطاب کرد.

انسان‌های بهشتی با دلی مهربان به دختران آسمانی خدمت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین رضائی در بازدید از خانه کودک و نوجوان سبحان بهزیستی استان اصفهان با دلنوشته ای خادمان این مرکز را انسان‌های بهشتی خطاب کرد و گفت: "امروز از بهترین دوران زندگی من است که دیدم انسان‌های بهشتی با دلی مهربان به دختران آسمانی خدمت می‌کنند. غبطه می‌خورم به عنایت خداوند به چنین آدمیان ملکوتی. پروردگارا مرا در روز قیامت با چنین انسان‌های کریم محشور فرما. به عنوان عبد حقیر خداوند از زحمات این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم."

گفتنی است؛ در اولین روز رنامه ارزیابی روند تعامل و همکاری مجموعه دادستانی و قوه قضاییه کشور و استان با بهزیستی در استان اصفهان تیم‌های بازرسی از مرکز شبانه‌روزی آسایشگاه سالمندان و معلولین گلابچی، مرکز نگهداری معلولین بالای ۱۴ سال و مرکز اقامتی میان‌مدت پیام رهایی کاشان؛ مرکز نگهداری نوزادان و نونهالان(شیرخوارگاه) نرجس، مرکز جامع توانبخشی خیریه نورالمهدی(عج) و خانه‌های کودک و نوجوان اعظم و سبحان اصفهان بازدید کردند.

تیم بازرسی در روند این بازدیدها از خدمات ارزنده بهزیستی استان  اصفهان به جامعه هدف تقدیر کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه