English

۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودرو سواری ال ۹۰ در محور یزد به شیراز

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: از واژگونی یکدستگاه خودروی سواری ال۹۰ به علت سرعت غیر مجاز در کیلومتر ۲۰ جاده یزد به شیراز (محدوده عقابکوه روستای اسلامیه) چهار نفر مصدوم برجای گذاشت.

4 مصدوم در حادثه واژگونی خودرو سواری ال 90 در محور یزد به شیراز

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، سید قاسم گلشن سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: بامداد روز جمعه بنا به گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی ال۹۰  در کیلومتر ۲۰ محور یزد به شیراز (محدوده عقابکوه روستای اسلامیه)، بلافاصله سه نفر از نجاتگران پایگاه جاده ای جاویدالاثرحاج احمد متوسلیان این شهرستان در قالب یک تیم امدادی به همراه یکدستگاه خودروی نجات به محل حادثه حاضر و  یک نفر از مصدومین توسط نجاتگران با استفاده از ست نجات رهاسازی شد.

وی در ادامه عنوان کرد:  پس از نجات و انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای هلال احمر و با همکاری عوامل اورژانس و نیروی انتظامی در صحنه، دو نفر ازحادثه دیدگان با آمبولانس اورژانس 115 شهرستان به اولین مرکز درمانی انتقال یافتند.

گلشن افزود : این عملیات یک ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید و متاسفانه این حادثه چهار مصدوم برجای گذاشت.

این مسئول رعایت جوانب احتیاط در رانندگی را مورد تاکید قرار داد و از عموم مردم خواست که در روبرو شدن با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق شماره تلفن ۱۱۲ آگاه کنند .

گفتنی است عملیات توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات جاده ای حاج احمد متوسلیان و اورژانس و نیروی انتظامی در محل حادثه راس ساعت  یک و نیم شب به پایان رسید و امدادگران به پایگاه برگشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه