English

بهروز محبی:

راه آهن سبزوار، پروژه که سال‌ها در بلاتکلیفی مانده است

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی عنوان کرد: راه آهن سبزوار جزو پروژه‌هایی است که سال‌های متمادی بلاتکلیف باقی مانده است و قطعا بهره برداری از این پروژه می‌تواند نقش بسزایی در توسعه حمل و نقل در غرب خراسان رضوی داشته باشد.

راه آهن سبزوار، پروژه که سال‌ها در بلاتکلیفی مانده است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بهروز محبی سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: از ابتدای آغاز بکار مجلس جدید موضوعات عمرانی منطقه غرب خراسان رضوی را به صورت ویژه در دستور کار و بررسی قرار داده‌ایم و یکی از مهم ترین موضوعات نیز بحث راه آهن سبزوار است.

بهروز محبی در ادامه افزود: راه آهن سبزوار جزو پروژه‌هایی است که سال‌های متمادی بلاتکلیف باقی مانده است و اخیرا جلسه‌ای با دیگر نماینده سبزوار و مسئولان محلی شهرستان پیرامون این موضوع برگزار شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دیگر پروژه عمرانی شهرستان که سال‌هاست بلاتکلیف است، جاده سلطان آباد - حکم آباد - نقاب - شفیع آباد - فرومد است که برای تسریع در راه اندازی آن تلاش زیادی صورت گرفت و در نهایت با قرار گرفتن آن در ردیف پروژه‌های ملی و اختصاص اعتبار مجزا امیدواریم این پروژه نیز به سرانجام برسد.

محبی بیان کرد: قطعا بهره برداری از این پروژه می‌تواند نقش بسزایی در توسعه حمل و نقل در غرب خراسان رضوی و متعاقب آن پیامد‌های بسیار خوب عمرانی و توسعه‌ای باشد.

او تصریح کرد: در حوزه محرومیت زدایی نیز تلاش‌های بسیاری برای مناطق حاشیه‌ای سبزوار و همچنین منطقه محروم روداب صورت گرفته و برای مثال خدمات دندانپزشکی رایگان در منطقه محروم روداب فراهم شده است.

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی تاکید کرد: علاوه بر این، منطقه محروم روداب در جریان سیلاب اخیر نیز متحمل خساراتی شد و در بازدید میدانی صورت گرفته میزان خسارات برآورد اولیه شد و باید کمک‌هایی در این راستا به این منطقه صورت بگیرد.

محبی در خاتمه اظهار کرد: یکی از معضلات اصلی در این منطقه طرح‌های آبخیزداری است که باید مطالعات لازم برای اجرای بهتر آن‌ها صورت گیرد تا در آینده با مشکلات فعلی روبرو نشویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی