English

هادی ابراهیمی خبر داد؛

آغاز ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر هرمزگان

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز ثبت نام در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان خبر داد و گفت: شرکت های تعاونی و اتحادیه ها تا ۱۸خرداد ماه فرصت دارند در سامانه ثبت نام کنند.

آغاز ثبت نام شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ثبت نام در شانزدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان آغاز شده و شرکت های تعاونی و اتحادیه ها تا ۱۸خرداد ماه فرصت ثبت نام در سامانه را دارند.

وی افزود: مدیران تعاونی‌ها برای شرکت در این جشنواره باید تا ۱۸خردادماه امسال نسبت به بهنگام‌سازی اطلاعات تعاونی‌ها در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاونی‌ها توسط به آدرسtaavoni.mcls.gov.ir اقدام کنند.

وی اظهارداشت: تعاونی هایی که نسبت به بهنگام سازی در موعد مقرر اقدام کرده و واجد شرایط لازم برای شرکت در جشنواره باشند، از ۱۸خرداد تا ۱۹تیرماه سال جاری از امکان تکمیل پرسشنامه اختصاصی شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر و بارگزاری مدارک و مستندات در سامانه جامع تعاون برخوردار  می شوند.

وی اضافه کرد: ثبت و بهنگام‌سازی اطلاعات اعضای تعاونی، اطلاعات شاغلین در تعاونی، صورت‌های مالی و گزارش‌های حسابرسی تعاونی از سال ۹۶ تا ۹۹ و به‌روزآوری اطلاعات اعضای هیات مدیره و بازرسین تعاونی در این جشنواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

گفتنی است؛  شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و آشنایی با نقش و جایگاه کسب و کارهای تعاونی در توسعه اجتماعی و اقتصادی ایران اسلامی و معرفی شرکت های تعاونی پیشتاز، پیشگام و موفق، در هفته تعاون ( ۱۳ تا ۲۰ شهریور ) در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود. قابل ذکر است که حدود ۳ هزار تعاونی در بخش های مختلف اقتصادی در استان فعال هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه