English

بهروز محبی نجم آبادی:

شهرستان سبزوار دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه معادن و صنایع است

نماینده مردم سبزوار در مجلس عنوان کرد: اولویت‌های اصلی ما در منطقه سبزوار، تلاش برای تکمیل زنجیره صنعتی و معدنی منطقه در راستای اشتغال و جلوگیری از مهاجرت جمعیت جوان منطقه غرب خراسان رضوی می باشد.

شهرستان سبزوار دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه معادن و صنایع است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: منطقه غرب خراسان رضوی و حوزه شهرستان سبزوار دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه معادن و صنایع است.

بهروز محبی نجم آبادی در ادامه گفت: این ظرفیت‌ها می‌تواند زمینه بسیار مناسبی برای اشتغال و همچنین جلوگیری از مهاجرت جمعیت جوان منطقه غرب خراسان رضوی را فراهم کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در منطقه، تلاش برای تکمیل زنجیره صنعتی و معدنی منطقه سبزوار  است و در این راستا اقدامات خوبی در سال‌های اخیر صورت گرفته است.

وی بیان کرد: درصدد هستیم کارخانه فرآوری مس را در منطقه کلنگ زنی کنیم و از این طریق زنجیره صنعتی و معدنی غرب استان را تکمیل کنیم و درصدد هستیم این مهم را تا پایان دولت دوازدهم رقم بزنیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت اقدامات فرهنگی در سبزوار اظهار داشت: این منطقه دارای ظرفیت‌های گردشگری فراوانی است و سرمایه‌گذاری در این حوزه‌ها می‌تواند ضریب اشتغال و درآمد را در منطقه افزایش دهد.

محبی در خاتمه بیان داشت: در این راستا درصدد هستیم یکی از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری منطقه یعنی آرامگاه بیهقی را مرمت کنیم و در این راستا اعتباراتی نیز برای این مهم اختصاص پیدا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی