English

عبدالرسول دریایی:

آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه بهسازی بازوی غربی بندرصیادی کنگ

مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان، رئیس شیلات شهرستان بندرلنگه، رئیس اداره فنی و مهندسی شیلات هرمزگان از بازوی غربی بندر صیادی کنگ و ساختمان مدیریت بندرلنگه بازدید کرد.

آغاز به کار عملیات اجرایی پروژه بهسازی بازوی غربی بندرصیادی کنگ

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالرسول دریایی مدیر کل شیلات هرمزگان در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت این پروژه بر اجرای صحیح و بدون اتلاف وقت پروژه تاکید کرد.
وی اعتباره پروژه را از محل اعتبارات ملی خواند و گفت: بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان مبلغ قرارداد این پروژه است.
دریایی گفت: از فردا مورخ ۲۶ اریبهشت ماه سال جاری ضمن آغاز عملیات حمل سنگ از معدن به محل اجرای پروژه و دپو آن، عملیات اجرایی بهسازی بازوی غربی بندر صیادی کنگ آغاز می شود.
مدیر کل شیلات هرمزگان بیان کرد: بندر صیادی کنگ به حدود ۳۰۰ فروند شناوری صیادی و بیش از دوهزار نفر صیاد خدمات رسانی می کند.


* بهره برداری از ساختمان مدیریت بندر صیادی حسینه تا هفته دولت

وی در بازدید از بندر صیادی حسینه شهرستان بندرلنگه در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: این بندر صیادی با حدود ۷۰ فروند شناور صیادی و بالغ بر ۴۳۰ نفر صیاد نقش بسزایی در صید و صیادی استان دارد و خدمت رسانی هرچه بیشتر در بنادر صیادی استان به جامعه صیادی در دستور کار شیلات هرمزگان قرار دارد.
وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت بندرصیادی و همچنین جامعه صیادی این بندرصیادی، اتمام ساخت و به بهره برداری رساندن ساختمان مدیریت بندر صیادی حسینه تا هفته دولت سال جاری در دستور کار پیمان کار قرار گیرد.
دریایی عنوان کرد: در تلاش هستیم در قالب پروژه های پیشنهادی ۱۴۰۰ و با تامین اعتبار لازم، توسعه و ساماندهی بندر صیادی حسینه در دستور کار قرار گیرد.
وی همچنین با اعضای تعاونی صیادی بندر صیادی حسینه و جمعی از صیادان این بندر دیدار کرد و  گفت: امید است با رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات صید و صیادی پایدار، شاهد ارتقا صید و صیادی در این بندر صیادی باشیم. 
مدیر کل شیلات هرمزگان و هیئت همراه همچنین از سردخانه، ساختمان در حال احداث مدیریت بندر، بازوی اسکله بندر صیادی و... این بندر صیادی بازدید کرد.
گفتنی است بندر صیادی حسینه در ۶۰ کیلومتری غرب شهرستان بندرلنگه واقع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی