English

جواد خزاعی:

محدودیتی در حوزه کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی خراسان رضوی وجود ندارد

سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی عنوان کرد: احیای واحدهای تعطیل شده استان در دستور کار قرار دارد و حل مشکلات آنان و رفع برخی از این موانع، نیازمند تفویض اختیارات در راستای تسریع کار از سوی وزارتخانه است.

محدودیتی در حوزه کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی خراسان رضوی وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، جواد خزاعی سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی بیان کرد: در حوزه کمک به رفع مشکلات واحدهای تولیدی محدودیتی وجود ندارد و مدیران هر یک از این واحدها که عزم جدی برای احیای مجموعه خود داشته باشند، ما نیز آمادگی داریم در حوزه تأمین سرمایه در گردش و کمک به تامین مواد اولیه و تسهیلات بانکی قدم برداریم.

جواد خزاعی با بیان اینکه عمده واحدهای تعطیل شده در محور مشهد به قوچان قرار دارد که به دلیل محدودیتی که از سال  ۶۲ در این محور ایجاد شده با مشکلاتی در فعالیت، تغییر ماهیت فعالیت و توسعه کار با مشکلاتی مواجه هستند، افزود: متأسفانه فعالیت، تغییر ماهیت و توسعه فعالیت برای واحدهای مستقر در این محور مشکل دار است.

وی با تاکید بر اینکه احیای واحدهای تعطیل شده در دستور کار قرار می گیرد، بیان کرد: برای احصای واحدهای تعطیل شده به ویژه در شهرستان مشهد، نیازمند همکاری و همراهی خانه صنعت و معدن و سایر تشکل‌های این حوزه هستیم.

خزاعی با بیان اینکه مشکلات واحدهای تولیدی خراسان رضوی به ویژه واحدهای تعطیل شده به صورت میدانی بررسی می شود، ابراز کرد: عمده مشکل این واحدها مربوط به مباحث سرمایه در گردش است که خوشبختانه سال جاری در بحث جهش تولید، مبالغ قابل توجهی پیش بینی شده است.پ

وی با تاکید بر اینکه در گام نخست شناسایی کامل واحدها و مشکلات آنان مدنظر است، گفت: در سال جاری با توجه به نام‌گذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها، تقریبا تمامی موانع اداری پیشبرد اهداف صنعتی، معدنی و حوزه تجارت در خراسان رضوی احصا شده است.

سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی ادامه داد: برخی از این موانع نیازمند تفویض اختیار در راستای تسریع کار از سوی وزارتخانه است که با آن موافقت شده و قسمتی دیگر هم مربوط به آستان است که باید در جلسات ستاد استانداری مورد بررسی قرار گیرد.

خزاعی با بیان اینکه مشکلات واحدهای تعطیل شده و نیمه تعطیل استان را به صورت مجزا بررسی و برنامه ریزی می‌کنیم، یادآور شد: حل مشکلات و رفع موانع تولید مستلزم این است که برخی دستگاه‌ها که طرف حساب ما در این زمینه هستند افکار جزیره‌ای و موانع توسعه‌ای نداشته باشند.

شایان ذکر است؛ علیرضا رزم‌حسینی(وزیر صمت) طی حکمی جواد خزاعی را به‌عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی منصوب کرد و مراسم معارفه وی امروز با حضور علی رسولیان معاون وزیر صمت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مشهد برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه