English

تکریم و معارفه رئیس زندان شهرستان اردکان

طی حکمی از سوی حسین سبزواری مدیرکل زندان های استان یزد،مصطفی عابدی به سمت سرپرست جدید زندان شهرستان اردکان منصوب شد.

تکریم و معارفه رئیس زندان شهرستان اردکان

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های یزد ، در این آیین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین شاکر امام جمعه شهرستان اردکان، رؤسای دادگستری، دادستان و جمعی از مسئولین اردکان و میبد وهمچنین مدیرکل و جمعی از مسئولین زندان های یزد انجام شد، امام جمعه اردکان با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و نقل حدیثی از رسول اکرم(ص) گفت: بدبخت ترین وشقی ترین مردم کسی است که ماه رمضان بگذرد، ولی گناهان او آمرزیده نشود.

وی همچنین با اشاره به مسائل حساس مدیریتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن تأکید شده است گفت: یک بخش از خدمات وتصمیمات مسئولین ظهور وبروز پیدا می کند و بخشی دیگرکه در سرنوشت مجموعه و پرسنل تحت امردخیل است همانند یک راز در سینه آن مسئول باقی میماند که در درگاه احدیت مورد سنجش قرار میگیرد.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از زحمات مددی مقدم در سمت رئیس زندان اردکان در سالهای گذشته، عملکرد وی در پیشبرد اهداف سازمانی را عالی توصیف نمود.

در ادامه این مراسم حسین سبزواری مدیرکل زندان های یزد مأموریت سازمان زندان ها در دوره جدید تحول قوه قضائیه را برگرفته از سند این تحول دانست.

وی اظهار داشت:گوشه ای از اصل ۱۵۶ قانون اساسی مشتمل شده بر اصلاح مجرمین که توسط ریاست معزز قوه قضائیه به مجموعه های تحت امر قوه ابلاغ گردیده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت:چرخش از مدیریت متمرکزو اکتفا به ظرفیت های برون سازمانی به سمت مدیریت مشارکت جو ومردم محور،چرخش از غلبه محافظه کاری و مصلحت اندیشی به غلبه قاطعیت وتصمیمات انقلابی،چرخش از اکتفا به دانش حقوقی وقضایی به سمت بهره مندی از دانش های نو و بین رشته ای و تجارب جدی بشری از مواردی است که در سند تحول قوه قضائیه جاری شده است.

وی مأموریت ششم سند تحول قوه را اصلاح وتربیت مجرمین برشمرد که با همکاری مراجع قضائی  وسازمانهای اجتماعی استان ها میتوان به اهداف آن دست یافت.

سبزواری صرفاً اکتفا به مجازات زندانی را منجربه  بروز ناهنجاریهای اجتماعی دانست که بعد از اتمام حبس مجرم، تبعات آن مجدداً گریبانگیر جامعه خواهد شد.

وی افزود:بخشی از اهداف مجازات مجرم ،ایجاد نظم در اجتماع است وبخشی دیگر اصلاح وبازاجتماعی شدن آنها است. چه بسا حتی زندانی با حکم اعدام ،فرصتی برای او در زندان مهیا می شود که با توبه از این دنیا برود.

مدیرکل زندان های یزد همچنین اعلام کرد: ۱۲ ونیم درصد از جمعیت کیفری کل استان در زندان اردکان تحمل حبس میکنند که ۴۳ درصد از این زندانیان فاقد سابقه هستند که مستعد اصلاح وکار فرهنگی هستند.

در ادامه سبزواری یک دهه تلاش مددی مقدم رئیس اسبق زندان اردکان درعرصه اصلاح وتربیت مددجویان را مایه خیرو برکاتی دانست که بازرسان سازمانی ومراجع قضائی به این موضوع اذعان دارند که استانداردهای خوبی در این زندان اجرا شده است.

همچنین در این مراسم مددی مقدم رئیس زندان شهرستان اردکان گزارشی از اقدامات و فعالیتهای سازمانی درطول خدمت خود در این مجموعه را ارائه نمود.

گفتنی است در خاتمه با حضور مقامات استان وشهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ۱۰ ساله حسن مددی مقدم رئیس اسبق زندان شهرستان اردکان ،مصطفی عابدی به عنوان سرپرست جدید این زندان معرفی گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه