English

شهردار لالجین خبر داد؛

راه‌ انداری دبیرخانه شهر جهانی سفال طی هفته آینده

شهردار لالجین از راه‌انداری دبیرخانه شهر جهانی سفال طی هفته آینده خبر داد.

راه‌ انداری دبیرخانه شهر جهانی سفال طی هفته آینده

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حمید محبی‌مجید،  شهردار لالجین با اشاره به  راه‌انداری دبیرخانه شهر جهانی سفال طی هفته آینده، ادامه داد: ساختمان و تجهیزات دبیرخانه تکمیل است و شهرداری لالجین نماسازی آن را همزمان با فعالیت این مرکز انجام خواهد داد.

 شهردار لالجین از راه‌انداری دبیرخانه شهر جهانی سفال طی هفته آینده خبر داد و گفت: نیروهای دبیرخانه معرفی و دبیرخانه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی درباره دستاوردهای افتتاح دبیرخانه در لالجین مطرح کرد: هر دستورالعملی که در شهرهای جهانی انجام می‌شود از طریق دبیرخانه است؛ به عنوان مثال پیگیری راه‌اندازی سایت سفال، موزه سفال، بازاریابی محصولات سفال، بازاریابی شهرهای جهانی و ... می‌تواند از طریق جلسات دبیرخانه بررسی و با سرعت عمل بیشتری پیگیری شود.

دبیر دبیرخانه شهر جهانی سفال بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در لالجین وجود دارد نبود دبیرخانه شهر جهانی و عدم تصمیمات منسجم است که با ایجاد این مرکز و انسجام تصمیمات روند حل مشکلات تسریع می‌یابد.

محبی‌مجید درباره تأخیر در راه‌اندازی دبیرخانه در شهر لالجین یادآور شد: ساختمان دبیرخانه و تجهیزات آن مهمترین مانع افتتاح این مرکز بود و اگرچه فعلاً نمای آن کامل نشده است اما دبیرخانه افتتاح می‌شود.

 سال ۹۵ بود که وعده راه‌اندازی دبیرخانه شهر جهانی سفال به هنرمندان و فعالان حوزه سفال و سرامیک لالجین داده شد اما از وعده تا عمل پنج سال طول کشید، افتتاح این دبیرخانه به طور قطع افق‌های روشنی پیش روی صنعتگران لالجینی باز خواهد کرد و موجب نزدیک‌تر شدن این شهر با شهرهای جهانی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه