English

با برنامه ریزی و عملیات مداوم راهداری صورت گرفت :

ایمن سازی ۵ نقطه مصوب پرتصادف در استان اصفهان

نوید کازرونی بیان کرد: با تلاش های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در طی عملیات مداوم راهداری در سطح استان اصفهان ۵ نقطه مصوب پرتصادف ، رفع و ایمن سازی شد. وی اعلام کرد: ایمن سازی نقاط پرتصادف در سطح استان و رفع آنها از برنامه‌های مهم و در اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان است که به منظور برقراری تردد ایمن و روان و همچنین کاهش حوادث رانندگی به صورت مداوم در سطح شهرستان های استان در حال اجرا می باشد به گزارش خبرگزاری موج؛ تاکنون ۲۹ نقطه از نقاط پرتصادف استان اصفهان طی عملیات مداوم راهداری رفع و ایمن سازی شده است.

ایمن سازی 5 نقطه مصوب پرتصادف در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، نوید کازرونی بیان  کرد: با تلاش های صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در طی عملیات مداوم راهداری در سطح استان اصفهان ۵ نقطه مصوب پرتصادف ، رفع و ایمن سازی شد.

وی اعلام کرد: ایمن سازی نقاط پرتصادف در سطح استان و رفع آنها از برنامه‌های مهم و در اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان است که به منظور برقراری تردد ایمن و روان و همچنین کاهش حوادث رانندگی به صورت مداوم در سطح شهرستان های استان در حال اجرا می باشد

به گزارش خبرگزاری موج؛  تاکنون ۲۹ نقطه از نقاط پرتصادف استان اصفهان طی عملیات مداوم راهداری رفع و ایمن سازی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه