English

رضا یاقوتی نیا:

سیل خراسان رضوی، ۸۵ میلیارد به تاسیسات آب و فاضلاب خسارت وارد کرد

مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اعلام کرد: این خسارات را شامل خطوط انتقال، تخریب چشمه و تا حدودی شبکه توزیع آب بویژه در شهرستان‌های گناباد، تربت حیدریه و کلات بوده است.

سیل خراسان رضوی، ۸۵ میلیارد به تاسیسات آب و فاضلاب خسارت وارد کرد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا یاقوتی نیا مدیر دفتر مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اعلام کرد: سیل اخیر به تاسیسات آب و فاضلاب خراسان رضوی ۸۵ میلیارد ریال خسارت زده است.

رضا یاقوتی نیا در ادامه بیان کرد: میزان خسارت ناشی از سیل اخیر به تاسیسات آب و فاضلاب شهر‌ها و روستا‌های خراسان رضوی را ۸۵ میلیارد ریال اعلام کرد و همچنین در این حادثه طبیعی تاسیسات آبرسانی شهری و روستایی شهرستان‌های گناباد، تربت حیدریه و کلات دچار خسارت شد.

مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: بیشترین رقم خسارت با ۷۰ میلیارد ریال را مربوط به شهر گناباد و سپس تربت حیدریه با ۱۰ میلیارد ریال و کلات پنج میلیارد ریال می باشد و بخشی از تاسیسات فاضلاب شهر گناباد هم در جریان بارش‌های شدید آسیب دید.

یاقوتی نیا در خاتمه اظهار کرد:  خسارات سیل خراسان رضوی  شامل خطوط انتقال، تخریب چشمه و تا حدودی شبکه توزیع آب برشمرد و از اعزام تانکر‌های آبرسان به روستا‌های آسیب دیده خبرداد و ارسال آب تانکری تا زمان ترمیم تاسیسات و رفع خسارات ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی