English

ملاقات مردمی حوزه قضایی مروست به صورت مجازی برگزار می شود

رئیس حوزه قضایی مروست گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و همچنین جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، ملاقات مردمی این شهر به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

ملاقات مردمی حوزه قضایی مروست به صورت مجازی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، احمد زحمتکش رئیس حوزه قضایی مروست در این رابطه بیان داشت: در راستای تحقق منویات رییس دستگاه قضا و با هدف دسترسی آسان به مسئولان قضایی، برگزاری ملاقات مردمی به صورت مجازی در این حوزه قضایی صورت می گیرد.

این مقام قضایی افزود: با اجرای ملاقات مردمی به صورت مجازی این فرصت برای تمامی افراد علی الخصوص متقاضیان از راه دور به آسانی فراهم می شود.

وی در رابطه با نحوه ثبت نام متقاضیان ملاقات مردمی اظهار داشت: شهروندان در روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 الی 9 صبح از طریق درگاه ملاقات مردمی به آدرس https://skyroom.adliran.ir/ch/marvast  با نام کاربری marvast1  و رمز 1234 می توانند با رئیس حوزه قضایی این شهر به صورت الکترونیک ملاقات و مشکلات خود را مطرح نمایند.

لازم به ذکر است چنانچه افراد موفق به ملاقات به صورت مجازی نشدند نیز می توانند درخواست های حقوقی و قضایی خود را به صورت کتبی به دفتر این دادگاه ارسال کنند تا در اسرع وقت رسیدگی و پیگیری شود.

شهر مروست از جنوبی ترین شهر استان یزد است که تا مرکز استان 190 کیلومتر فاصله دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه