English

فرخ اطمینان:

حضور تنیسورهای خراسان رضوی در مسابقات تور جهانی

رییس هیئت تنیس خراسان رضوی گفت: مسابقات تور جهانی با حضور ۹۳ تنیس باز از ۱۲ کشور مختلف برگزار می‌شود و تنیسور‌ها به مدت ۸ روز در دو جدول انفرادی و دو نفره به رقابت خواهند پرداخت.

حضور تنیسورهای خراسان رضوی در مسابقات تور جهانی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فرخ اطمینان رییس هیئت تنیس خراسان رضوی اعلام کرد: سه تنیسور از خراسان رضوی در مسابقات تور جهانی در شیراز شرکت می کنند و این سه تنیسور به نام‌های نوید روشن، کیان محمدی و مهرانه ظهوریان  در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال در شیراز خواهند بود.

فرخ اطمینان در ادامه بیان کرد: در بخش پسران تنیسور‌هایی از کشور‌های ایران، ترکیه، فرانسه، روسیه، رومانی، آمریکا، دانمارک، آلمان، انگلیس، اسلواکی و در بخش دختران تنیسور‌هایی ازکشور‌های ایران، روسیه، ترکیه، بلژیک و ایتالیا در این مسابقه حضور پیدا خواهند کرد.

رییس هیئت تنیس خراسان رضوی گفت: دو تنیسور پسر خراسان رضوی در این مسابقات ۱۷ سال سن دارند و علاوه بر مسابقات انفرادی در مسابقات دو نفره هم شرکت خواهند کرد.

وی افزود: مهرانه ظهوریان با ۱۳ سال سن تنها دختر خراسانی حاضر در این مسابقات خواهد بود.

رییس هیئت تنیس خراسان رضوی ادامه داد: مسابقات جهانی تنیس برای اولین بار در کشور در چنین سطحی برگزار می‌شود، تاکنون مسابقات زیر ۱۸ سال در سطح ۵ در ایران برگزار می‌شد، اما برای اولین بار  سطح بالاتر، سطح ۴ جهان در شیراز کلید خواهد خورد.

وی همچنین تصریح کرد: هفته اول خرداد هم مسابقات تنیس تور جهانی زیر ۱۸ سال در سطح ۵ در ارومیه برگزار خواهد شد و سه نماینده خراسان رضوی  در مسابقات شیراز، در آن مسابقات هم شرکت خواهند کرد.

فرخ اطمینان در خاتمه اظهار کرد: مسابقات تور جهانی تنیس با حضور ۹۳ تنیس باز از ۱۲ کشور مختلف برگزار می‌شود و این مسابقات از ۲۵ اردیبهشت آغاز می شود و تنیسور‌ها به مدت ۸ روز در دو جدول انفرادی و دو نفره به رقابت خواهند پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی