English

معروف بسطامی:

مسیرهای ورودی و خروجی ایلام تا پایان تعطیلات عید فطر مسدود است

معاون توسعه منابع انسانی استانداری ایلام با تأکید بر اجرای دقیق پروتکلها و رعایت دستورالعمل های کرونایی، گفت: به منطور اجرای محدودیت ها تعطیلات عید فطر مبادی ورودی پنج گانه استان از امروز تا ساعت 12 روز 25 اردیبهشت مسدود می شوند.

مسیرهای ورودی و خروجی ایلام تا پایان تعطیلات عید فطر مسدود است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، معروف بسطامی معاون توسعه منابع انسانی استانداری ایلام در بیست و پنجمین جلسه قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با بیان اینکه محدودیت ها شامل رنگ بندی های زرد، نارنجی و قرمز می باشد،افزود:کنترل ترددها در این ایام به صورت هوشمند وتوسط پلیس راه و با استقرار تیم های نظارتی تخلفات ثبت و اعمال قانون می شوند.

وی به محدودیت های شبانه اشاره کرد و اظهار داشت:ممنوعیت تردد خودروهای شخصی ازساعت 10 شب تا سه صبح همچنان ادامه دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تصریح کرد:گزارشات زیادی مبنی بر عدم رعایت پروتکل ها در آرامستان های ایلام و صالح آباد دریافت می شود، فرمانداران با همکاری دستگاههای مرتبط اقدامات لازم را مبنی بر کنترل و مدیریت این دو مکان بعمل آورند.

بسطامی خاطرنشان کرد:تمام مصوبات ستاد قرارگاه کرونا لازم الاجرا هستند، با کسانی که در این راستا به وظیفه خود عمل نمی کنند، برخورد می شود.

معاون توسعه منابع انسانی استانداری ایلام با قدردانی از حوصله و همراهی اصناف و کسبه استان خواستار تداوم همراهی ها برای عبور سالم از پیک چهارم کرونا شد و گفت:اصحاب رسانه استان می بایست با فرهنگ سازی، زمینه واکسیناسیون در استان فراهم کنند.

همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت:واکسن کرونا تاکنون به 11هزار ایلامی تزریق شده است‌ و انتظار می رود مردم استان از این فرصت استفاده و پس از اعلام وزارت بهداشت برای تزریق کرونا هر گروه سنی بیشترین همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند.

دکتر جمیل صادقی فر با بیان اینکه استقبال مردم از تزریق واکسن کرونا در استان بسیار کم بوده و اگر چنانچه مردم بیشتر همکاری کنند بیش از این میزان تزریق در استان به ثبت می رسید،افزود:16مرکز تخصصی تزریق واکسن کرونا تاکنون با کمک فرمانداران در استان راه اندازی شده و در هر مرکز آمبولانس اورژانس مستقر شده است.

وی اظهار داشت: نظارت ها بر محدودیت حضور و اجتماع مردم در آرامستان های استان همچنان رضایت بخش نیست و در طول هفته تصاویری از اجتماع مردم در این مکان ها مشاهده می شود.

وی خواستار اطلاع رسانی، آموزش و تولید محتوا رسانه ها در خصوص ترویج فرهنگ تزریق واکسن کرونا در استان شد وتصریح کرد: رسانه ها، مطبوعات و صدا و سیما نقش مهمی در اطلاع رسانی تزریق واکسن کرونا طبق دستورالعمل ابلاغی دارند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از آغاز تزریق واکسن کرونا افراد بالای 75در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مناطق عشایری به افراد بالای 50 سال نیز به دلیل جمعیت کم واکسن کرونا زده خواهد شد.

صادقی فر به میزان مبتلایان به کرونا امروز در استان، روند شیوع کرونا در شهر ایلام را صعودی و نگران کننده ذکر کرد و گفت: امروز از بین 40 مبتلا استان 18 مبتلا مربوط شهر ایلام است که این می تواند هشداری برای افزایش شیوع کرونا در این شهر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه