English

الیاس فتاحی:

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در ایلام اندیشیده شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه رعایت قانون اولویت اصلی در انتخابات سال جاری است،گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت بالا در استان ایلام اندیشیده شده است.

تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در ایلام اندیشیده شده است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، الیاس فتاحی در نشست اعضای ستاد انتخابات استان که در محل فرمانداری شهرستان چواربرگزار شد، با بیان اینکه انتخابات در کشور ما از اهمیت و ضرورت بسیار بالایی برخوردار است،افزود: دشمنان نظام همواره سعی دارند با ایجاد شایعه پراکنی های دروغین و ایجاد یاس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند که تاکنون با هوشیاری مردم این خواسته محقق نشده است.

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین وظیفه وزارت کشور برگزاری انتخابات امن و سالم است و در وهله دوم تلاش برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم در دستور کار قرار دارد،اظهار داشت:فرمانداران باید با رعایت اصل بی طرفی تعامل سازنده هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری انتخابات داشته باشند.

فتاحی با قدردانی از فرماندار چوار ،تصریح کرد:علیرغم عدم وجود نیروی انسانی کافی و همچنین تجهیزات و امکانات لازم در شهرستان چوار اقدامات و تمهیدات خوبی در این شهرستان برای برگزاری انتخابات باشکوه شکل گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام خاطرنشان کرد:انتظار می‌رود همچون سنوات گذشته شهرستان چوار با مشارکت بالا و پرشور انتخابات را برگزار کند که در راستا ستاد انتخابات نیازمند های لازم برای فراهم کردن این مهم را مهیا می کند.

وی اظهار داشت: ستاد انتخابات استان تمام تلاش خود را برای تامین امکانات و تجهیزات و رفع مشکلات و موانع شهرستان چوار بمنظور برگزاری انتخابات سالم و امن و پرشور بکار خواهد گرفت.

رئیس ستاد انتخابات تصریح کرد: شهرستان تازه تاسیس چوار با وجود پنج هزار نیروی کارگر در زمینه کنترل بیماری کرونا بسیار موفق عمل کرده است و در برگزاری انتخابات نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انتخاباتی سالم را پشت سر می گذارد.

همچنین فرماندار چوار در این نشست با بیان اینکه شهرستان چوار همواره در بحث انتخابات و مشارکت مردم در بالاترین سطح ممکن بوده و همواره بالاترین مشارکت مردم در انتخابات را داشته است، گفت: در مجموع ۲۶ نفر برای شوراهای اسلامی شهر و شهر چوار ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۰ نفر تایید صلاحیت شده است.

فهد کمالوندی افزود: در ۳۴ روستای واجد شرایط برای انتخابات شورای روستا نیز ۱۰۷ نفر ثبت نام کرده که ۱۲ درصد افزایش ثبت نام داوطلبان در شورای اسلامی شهر و روستا را در این شهرستان نسبت به سنوات قبل به ثبت رسیده است.

 وی به مسائل و مشکلات پیش روی این شهرستان تازه تاسیس اشاره و اظهار داشت: فرمانداری چوارهم از نظر نیروی انسانی و همچنین زیرساخت‌های فنی و تجهیزات با مشکل مواجه است که انتظار داریم در اسرع وقت با اهتمام مدیران استان این مشکلات برطرف شود.

فرماندار چوار با بیان اینکه تاکنون برخی از دستگاه‌های اجرایی در خصوص فعال سازی نمایندگی در این شهرستان همکاری نمودند،تصریح کرد: برای به سرانجام رساندن این مهم نیازمند همکاری و مساعدت استانداری و مدیران کل در استان هستیم

 فرماندار چوار به کنترل شیوع کرونا در این شهرستان  اشاره و خاطرنشان کرد: این شهرستان از نظر شیوع کرونا دارای شرایط مطلوبی است که امیدواریم با همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی این روند همچنان استمرار داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه