English

همزمان با ماه مبارک رمضان انجام شد؛

ثبت ۲ وقف جدید در منطقه جرقویه علیا

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا از ثبت 2 وقف جدید در منطقه جرقویه همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

ثبت 2 وقف جدید در منطقه جرقویه علیا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امرالله اصغری ورزنه با اشاره به ثبت دو وقف جدید در ماه مبارک رمضان در منطقه بن  بخش جرقویه علیا اظهار داشت: یکی از این وقف‌ها همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) در شب شهادت آن حضرت به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه این وقف جدید توسط آقای حاج محمد صادقی خارائی به ثبت رسیده است، ابراز داشت: این واقف همگی و تمامت یک دانگ مشاع از جمله شش دانگ یک حلقه چاه آب کشاورزی به انضمام 500 متر مربع زمین کشاورزی با سهم آب چشمه را وقف کرده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا ادامه داد: نیت واقف عام المنفعه خیرات و مبرات و کمک به نیازمندان به نیت حضرت اباالفضل (ع)  است.

وی در خصوص دومین وقف ثبت شده در جرقویه علیا نیز گفت: این وقف توسط آقای سید محمد حسینی دستجردی به ثبت رسیده است.

اصغری ادامه داد: این واقف همگی و تمامت یک دانگ مشاع از جمله شش دانگ یک حلقه چاه آب کشاورزی به انضمام 300 متر مربع زمین کشاورزی با سهم آب چشمه را برای اطعام و روضه خوانی وقف کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان همه برنامه ‌های طرح ضیافت الهی تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا قرار داشت، تصریح کرد: در این راستا تنها در شب 21 ماه مبارک رمضان200 پرس غذای گرم بین نیازمندان و روزه داران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی زیر نظر مسئول بهداشت توزیع شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بن رود و جرقویه علیا بیان داشت: این تعداد غذای گرم از محل اجرای امینانه نیت موقوفه حاج میرزا عزیزاله ورزنه تهیه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه