English

مدیرکل پست مازندران خبر داد:

اجرای پست آنلاین و ورود به پست سریع در حوزه خرید و فروش اینترنتی

مدیرکل پست مازندران گفت: اجرای پست آنلاین و ورود به پست سریع در حوزه خرید و فروش اینترنتی فروشگاه ها از برنامه‌های پست استان است.

اجرای پست آنلاین و ورود به پست سریع در حوزه خرید و فروش اینترنتی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین کرمی در بازدید از ادارات بابلسر و جویبار در راستای طرح سپاس و تقدیر از کارکنان ادارات پست استان، اظهار داشت: با زحمات و مشقتهای فراوان شما همکاران خط مشق تعیین شده در ابتدای سال به بار نشست که این جای تقدیر و تشکر دارد و شما با همت بلندتان برای سربلندی شرکت و پست استان تلاش وافر و مضاعف انجام دادید. از همه‌ شما سپاسگزارم.

وی ادامه داد: با باوری که داشته ایم به این نقطه رسیدیم و این عملکرد شما نگاه شبکه پست به استان، نگاه سازمان‌های برای فعالیت با پست استان و نگاه آحاد جامعه به پست را تغییر داد.

مدیرکل پست مازندران گفت: برای حفظ این نگاه و حرکت روبه جلو در سال جاری باید جامعه نگری در پست را فراموش نکنیم و با حفظ، ارتقا و گسترش خدمات، پست را پویا و فعال نگه داریم.

وی با بیان این مطلب که توقف در کار پست معنا ندارد، به ساماندهی احصا خدمات بازار آنلاین اشاره کرد و گفت: ستاد پست استان باید احصاء خدمات را طراحی و برنامه ریزی کند تا در فرآیند اجرای پستی قرار گیرد و با برنامه به سراغ سازمانهای برای فعالیت در این حوزه شود.

کرمی پست را بهترین مسیر برای حفظ سلامت  مردم  دانست و تصریح کرد: اجرای پست آنلاین و ورود به پست سریع در حوزه خرید و فروش اینترنتی فروشگاه ها از برنامه‌های پست استان است.

وی افزود: چیدمان یک برنامه خوب در ابتدای سال و تلاش و همفکری و برنامه پذیری باعث ثبت چنین جایگاهی در سطح شبکه پست شد.

مدیرکل پست مازندران با بیان اینکه نباید رقبا را حذف کرد، تأکید کرد: بلکه باید از آنها عبور کرد و این عبور در سایه اعتماد مشتریان به دست می‌آید و اعتماد نیز با بالا بردن کیفیت در مجموعه میسر می شود و کیفیت در پست استان باید ارتقا یابد.

وی گفت: رقابت سالم در بین واحدها و شهرستانها باعث چنین عملکردی در شبکه شد.

کرمی با بیان اینکه برنامه محور هستیم و تفکرات سنتی را کنار گذاشتیم، اظهار داشت: هدف تیم مالی اداری استان عدم تضییع حق نیروی انسانی، رفاه معیشتی همکاران و استفاده بهینه از توانمندی کارکنان است و به همین منظور تدوین برنامه مدون برای ساختار ساختمانی پست در سه بعد زیر ساختی، استحکام سازی و زیباسازی فضای پستی در دستور کار قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه