English

رضا محمدرحیمی:

بازگشت ۲۵واحد صنعتی و تولیدی در استان ایلام به چرخه تولید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از بازگشت 25 واحد صنعتی و تولیدی در استان ایلام به چرخه تولید خبر داد.

بازگشت 25واحد صنعتی و تولیدی در استان ایلام به چرخه تولید

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا محمدرحیمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام افزود: سال گذشته با کمک استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، دادستان و مدیرکل دادگستری و بانک ها وهمه دستگاههای عضو کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید گره های کور واحدهای راکد باز شد و این واحدها دوباره به تولید و اشتغال بازگشتند،

وی اظهار داشت: طی سال جاری نیز با توجه به شعار سال یعنی " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها " درگام اول کتابچه مرتبط با شعار سال طراحی وچاپ شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ابلام با تاکید بر اینکه در مسیر حمایت از واحدهای تولیدی قدم برمی داریم، تصریح کرد: افزایش پیشرفت فیزیکی و در نهایت به بهره برداری رسیدن مجوزهای موجود را در دستور کار قرار دارد.

محمدرحیمی  به بحث مانع زدایی ها اشاره و خاطرنشان کرد: در این خصوص برآنیم تا با برنامه ریزی های انجام شده در ابتدا موضوع حمایت از واحدهای شروع به کار کرده را در پیش بگیریم و با مانع زدایی ها در مسیر به بهره برداری رساندن آن ها و ورود آن ها به چرخه تولید گام برداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام تاکید کرد: در ادامه مسیر نیز واحدهایی که راکد هستند به چرخه تولید بازمی گردانیم که در این زمینه سال گذشته نیز25واحد تولیدی راکد در استان ایلام در بخش های مختلف تولیدی، به چرخه تولید بازگشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه