English

محمد سنجری:

اجرای پروژه خط لوله انتقال سوخت، از خراسان رضوی به افغانستان

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به تاکید استاندار محترم در سرعت بخشیدن به اجرای پروژه انتقال سوخت از طریق لوله به افغانستان، این طرح می تواند نقش بسزایی درایجاد شفافیت در صادرات و جلوگیری از قاچاق سوخت و خروج ارز و منابع مالی داشته باشد.

اجرای پروژه خط لوله انتقال سوخت، از خراسان رضوی به افغانستان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد سنجری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی اعلام کرد: اقدامات خوبی در راستای آماده سازی برای اجرای پروژه انتقال سوخت از طریق لوله به افغانستان توسط سازمان همیاری در مرز دوغارون صورت گرفته است.

 وی به تاکید استاندار خراسان رضوی در سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا ضرورت دارد دستگاه های ذی ربط برای تسریع در عملیاتی کردن این طرح مهم همراهی و همکاری های لازم را با سازمان همیاری استان داشته باشند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به حادثه آتش سوزی درگمرک اسلام قلعه افغانستان، افزود: این حادثه تاسف بار و خطرات احتمالی تجمع کامیون های حمل سوخت ایرانی و افغانی، اهمیت اجرای پروژه خط لوله انتقال سوخت به افغانستان و در مرز دوغارون را دوچندان کرده است.

وی در جلسه هم اندیشی با حضور نمایندگان معاونت اقتصادی استانداری، شرکت ملی پخش فرآوده های نفتی، نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق، مدیرعامل شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون، تصریح کرد: قطعا علاوه بر پیشگیری از مخاطراتی همچون حادثه اسلام قلعه، احداث این خط انتقال، می تواند نقش بسزایی درایجاد شفافیت در صادرات و جلوگیری از قاچاق سوخت از خراسان رضوی و خروج ارز و منابع مالی از کشور و همچنین رونق مبادلات مرزی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه