English

مسعود یاوری:

تردد در تمامی جاده‌های خراسان رضوی جریان دارد/ جاده‌ای مسدود نیست

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی بیان کرد: کار ارزیابی‌ خسارت‌های احتمالی از سوی کارشناسان مربوطه در سطح شهرستان‌های خراسان رضوی از فردا آغاز می‌شود و در سطح استان نیز شرایط بحرانی گزارش نشده است.

تردد در تمامی جاده‌های خراسان رضوی جریان دارد/ جاده‌ای مسدود نیست

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مسعود یاوری معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی اعلام کرد: بر اساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر وقوع بارش‌های رگباری توأم با رعد و برق و افزایش شدت باد، تا فردا این سامانه در خراسان رضوی فعال است.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه تردد در تمامی جاده‌های خراسان رضوی  جریان دارد، ابراز کرد: خوشبختانه در حال حاضر جاده‌ای در خراسان رضوی مسدود نیست.

وی در ادامه گفت: تا این لحظه گزارشی مبنی بر قطعی آب، برق و گاز نداریم، و همچنین در سطح استان نیز شرایط بحرانی گزارش نشده استو اوضاع در حالت طبیعی می باشد.

وی با تأکید بر اینکه خسارات احتمالی ناشی از بارندگی‌ها و سیلاب‌ها در خراسان رضوی جمع‌بندی نشده است، یادآور شد: با اتمام فعالیت سامانه بارشی در سطح استان، ارزیابی از مزارع و منازل خسارت دیده توسط جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

یاوری در خاتمه تصریح کرد: عملا کار ارزیابی‌ خسارت‌های احتمالی از سوی کارشناسان مربوطه در سطح شهرستان‌های خراسان رضوی از فردا آغاز می‌شود و پس از دریافت گزارش خسارات از شهرستان‌های مختلف، گزارش جمع بندی ارا علام می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه