English

پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پیامی فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته گرامیداشت هلال احمر را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی محمد هاشمی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر در متن پیام تبریک خود آورده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

فرصتی دست داد تا دیگر بار روز جهانی صلیب سرخ و هفته گرامیداشت هلال احمر را که مقارن با ایام ماه رمضان المبارک گردیده است ، گرامی ‌داریم . این در حالی است که نزدیک به یک قرن از عمر با برکت درخت تنومند هلال سرخ مهربان در ایران اسلامی می گذرد . درختی که ثمره نیکوی آن مهرورزی ، نوعدوستی و صلح طلبی است و مضافا آنکه اصول والا و اهداف ارزشمند این نهضت جهانی برگرفته و نشات یافته از آموزه های اصیل دینی و فرهنگی ادیان الهی به ویژه اسلام شریف و تشیع علوی است.

 بسیار جای خرسندی است که با همکاری و همیاری نجاتگران و امدادگران خدوم و بی ادعا ، داوطلبان و جوانان خیرخواه ، نیک اندیش و باانگیزه و پرسنل شریف و تلاشگر در مسیر تحقق اهداف و آرمانهای این نهاد مردمی و خدمت به انسان‌های نیازمند قدم برمی‌داریم و مصداق بارز آن را می توان در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا و تلاش های خستگی ناپذیر شما عزیزان در این عرصه مشاهده کرد .

اینجانب صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را به همین مناسبت تقدیم یکایک داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان، خانواده معظم شهدای امدادگر، پیشکسوتان، بازنشستگان و کارکنان بزرگوار جمعیت هلال احمر ‌استان کرده و از خدای مهربان بهترین آرزوها و عالی‌ترین توفیقات را در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی و کسب رضای الهی برای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان مسئلت دارم .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی