English

فرماندار اصفهان:

توزیع ۸۰۰۰ بسته معیشتی توسط اوقاف اصفهان در ماه رمضان جای قدردانی دارد

فرماندار اصفهان گفت: توزیع هشت هزار بسته کمک معیشتی در سطح استان اصفهان توسط اوقاف در قالب طرح "ضیافت همدلی" جای قدردانی دارد.

توزیع 8000 بسته معیشتی توسط اوقاف اصفهان در ماه رمضان جای قدردانی دارد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسین سیستانی در آئین اهدای بسته های کمک معیشتی تهیه شده توسط بقاع متبرکه استان اصفهان به نیازمندان در طرح "ضیافت همدلی" اظهار داشت: مردم کشور ایران همواره در سطح جهانی در زمینه کمک به نیازمندان زبانزد بوده‌اند و این رفتار را از حضرت علی (ع) الگو گرفته اند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان نیز همواره به صورت ویژه‌تر در زمینه خیر و امور خیریه فعالیت داشته اند، ادامه داد: در شرایط فعلی نیز که کشور در شرایط اقتصادی نامناسب ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و بیماری کرونا قرار گرفته است، شاهد حمایت مردم از قشر نیازمند جامعه هستیم.

این مقام مسئول در ادامه به همت نهادهای مختلف در زمینه کمک به معیشت مردم اشاره کرد و افزود: یکی از این نهادها که در شرایط نامناسب اقتصادی همکاری ویژه‌ای را با خانواده های نیازمند داشته، اداره اوقاف و امور خیریه بوده است.

وی با بیان اینکه توزیع هشت هزار بسته کمک معیشتی در سطح استان اصفهان توسط اوقاف در قالب طرح "ضیافت همدلی" جای قدردانی دارد، گفت: سه هزار و 500 عدد از این بسته‌ها در شهرستان اصفهان تامین و توزیع شده که این اقدام بسیار ارزنده است.

فرماندار اصفهان  بیان کرد: سازمان اوقاف در 14 ماه گذشته از شیوع کرونا بار سنگینی را از دوش خانواده‌ها برداشته که این امر قابل تقدیر است.

بسته معیشتی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه