English

علی یزدانی:

تولد ۱۰۰ نوزاد در آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی

رییس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: ماموریت های تسهیل زایمان جزء ماموریت های ویژه این مرکز محسوب می شود.

تولد ۱۰۰ نوزاد در آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی یزدانی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۰۰ نوزاد طی سال گذشته تاکنون در آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵ خراسان رضوی با دریافت خدمات ویژه پرسنل اورژانس به دنیا آمدند.

دکتر علی یزدانی در ادامه این مطلب گفت: ۹۲ نوزاد از این تعداد در سال گذشته و هشت نوزاد امسال با ارائه خدمات به موقع در اورژانس ۱۱۵ به مادران باردار در حین ماموریت به دنیا آمده اند.

وی افزود: پرسنل اورژانس ۱۱۵ با خدمات رسانی و انتقال مادران باردار به مراکز درمانی و کمک به تسهیل زایمان در مناطق روستایی و صعب العبور و جاده های استان موجب نجات جان مادران و نوزادان  شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از مهمترین عوامل موفقیت در این موضوع  وجود تجهیزات پزشکی و توانمندسازی و افزایش سطح علمی پرسنل با برگزاری منظم دوره های علمی و مهارتی و ارسال دستورالعمل های تخصصی بوده است.

یزدانی افزود: ماموریت های تسهیل زایمان جزء ماموریت های ویژه این مرکز محسوب می شود و پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی توانسته اند با ارتقای مهارت های علمی و عملی خود نقش مهمی در کاهش موارد مرگ و میر مادران باردار و نجات جان نوزادان بدنیا آمده ایفا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه