English

نادر طالب زاده یادآور شد:

ظرفیت اوانجلیست هارا فراموش کردیم/مسوولان جنگ نرم باید پاسخگو باشند/خلق ساختگی ۱۱ سپتامبر

کارشناس رسانه و تحلیگر مسائل بین الملل با اشاره به اقداماتی که دشمنان برای عادی سازی اشغال انجام داده اند، به مسیر طی شده توسط دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون با یاداوری اینکه ظرفیت اوانجلیست هارا فراموش کردیم و مسوولان جنگ نرم باید پاسخگو باشند و اینکه از کی فدک مشروع شده است و ... پرداخت.

ظرفیت اوانجلیست هارا فراموش کردیم/مسوولان جنگ نرم باید پاسخگو باشند/خلق ساختگی 11 سپتامبر

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری موج همدان، نادر طالب زاده ، کارشناس رسانه و تحلیگر مسائل بین الملل در برنامه ای که به همت بسیج رسانه استان همدان برگزار شد، با اشاره به نقش آمریکایی ها و صهیونیست ها در اتفاقاتی که از ابتدای انقلاب به کشور تحمیل شد، گفت: اگر نیک بنگریم کمااینکه بنده در برنامه های افق نو و برگزاری کنفرانس هایی در خارج از کشور قصد بر ایجاد این تامل و روشنگری کردم .

مسوولان جنگ نرم در کشور باید برای اهمالشان پاسخگو باشند

در این کنفرانس ها که نخستین آن در بیروت برگزار شد و با حضور این دولت دیگر اجازه برگزاری جلسات بعدی آن در کشورهای دیگر همچون بغداد به بهانه نبود بودجه داده نشد، شما  از زبان روشنفکران آمریکایی و وجدان های بیدار در آمریکا  خواهید شنید تمام دروغ هایی که صهیونیست ها و آمریکایی به جهان زده اند و مستمر بر عادی سازی اقدامات خشنونت بار خود پایدار هستند.

طالب زاده با بیان اینکه کسانی که اکنون در مسند سمت هایی همچون مسوول جنگ نرم در کشور هستند هیچ اقدامی درخور و شایسته که بتواند تعاملات و چیستی روابطی که آمریکایی ها و صهیونیست ها برای عادی سازی خشونت های خود بکار می گیرند را روشن سازند،  نداشته اند، یادآور شد: کسانی که در این حوزه دارای اختیار هستند نه تنها درکی از چگونگی مقابله با فضای بوجود آمده در جنگ نرم توسط دشمنان ندارند بلکه تاکنون هیچ عملکرد مشخصی و دستاوردی در این حوزه نداشته اند و باید فردای قیامت پاسخگوی اهمال کاری های خود باشند.

وی با اشاره به فرایندی که طی شده است و به تکفیری ها و نیرویی به نام داعش رسیده است، گفت: این مقوله با پیروزی انقلاب اسلامی و روی کار آمدن جمهوری اسلامی و فرمایش امام راحل که قدس باید بازپس گرفته شود و اورشلیم به صاحبان واقعی آن بازگردد آغاز شد.

در پی این اعلام از سوی امام راحل،  اتاق های فکری که در آمریکا و در بین صهیونیست ها وجود خارجی نداشت آغاز به فعالیتی پرحجم و پرتوان کردند و نخستین گام آن ها نیز در این زمینه تحمیل جنگ به صدام برای حمله به ایران و تامین تمام هزینه های آن توسط آمریکایی ها و روسی ها و ... بود .

 

فراموشی ظرفیت اوانجلیست ها برای انقلاب/ خلق ساختگی 11 سپتامبر واقدام های مداخله جویانه

وی افزود: البته در این فضا بهره از ظرفیت اوانجلیست ها که بین 80 تا 100 میلیون نفر را در آمریکا تشکیل می دهند ، موضوع مهمی دیگری بود که دشمنان از آن کمک گرفتند تا بتوانند با ظرفیتی که امام راحل با اعلام روز جهانی قدس در بسیج نیروهای مخلص در ذهنیت و عینیت ایجاد کرد مقابله کنند.

اوانجلیست ها در تلوزیون صحبت های ضد ایرانی را مطرح می کردند تا بتوانند اثری که بر اثر اعلام روز قدس مطرح شده بود را به نوعی خنثی  و اشغال را عادی جلوه دهند.

طالب زاده علاوه بر اشاره به فعالسازی اتاق های فکر در آمریکا و همینطور بهره از ظرفیت اوانجلیست ها در راستای اهدافی که دشمنان دنبال می کردند، خاطرنشان کرد: دشمنان از جنگ تحمیلی نیز استفاد کردند تا بتوانند در این مسیر به موفقیت دست پیدا کنند اما موفق نشدند.

وی ادامه داد: موضوعی دیگر که در پی آن برآمدند خلق حادثه 11 سپتامبر و نقشی که این حادثه ساختگی بر حضور مداخله جویانه آمریکا در خاورمیانه افغانستان و عراق بود و بسیاری از روشنفکران و مهندسین آمریکایی مطرح کردند تخریب کاملا حرفه ای انجام شده است و دولت آمریکایی را عامل این امر می دانستند و مورد تایید بسیاری از نویسندگان نیز قرار گرفت تا جاییکه وجدان های بیدار بخاطر افشاگری در این زمینه شغل و زندگی خود را از دست دادند.

وی افزود: بی شک 11 سپتامبر نقشی بی بدیل برای حضور امریکا در منطقه و مداخله هایش داشت و از دل آن تروریست ها ی تکفیری به وجود آمدند.

طالب زاده با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مسیر مقابله و یا همان جنگ نرم فرصت های خوبی را از دست داده است، عنوان کرد: از فرصت های از دست رفته می توان به ارتباط برقرار نکردن با اوانجلیست ها و ظرفیتی که آن ها دارا هستند اشاره کرد.

می توانستیم بواسطه ایجاد گفتمانی مشترک مبنی بر اینکه هر دوی ما به ظهور اعتقاد داریم و به مسیح باور داریم و طرح این موضوع از سوی وزارت خارجه در نشست های مختلفی که حضور پیدا می کردند اما متاسفانه هیچ اقدامی در اینخصوص از سوی وزارت خارجه انجام نشد و این موضوع محلی از اعراب پیدا نکرد. تنها احمدی نژاد چندین بار از ظهور صحبت کرد.

 

آغاز فدک از کجا بود/ نقش برگزاری  کنفرانس های افق نو در خارج از کشور

وی به نکته دیگری در اینخصوص اشاره کرد و افزود: در زمان حیات امام  راحل دشمن متوجه تفرقه در داخل ایران شد.. بخصوص هیاتی که در قالب اسراییل آمریکا و انگلیس در سال های ششم جنگ بدون اطلاع امام به ایران آمد و برخی از آن افراد  اکنون بر قدرت هستند و در زمینه  پایان جنگ هم صحبت کردند. بله، دشمن متوجه دوگانگی در داخل ایران شده بود

وی ادامه داد: وضعیتی که اکنون درگیر آن هستیم به این بازمی گردد که این جناح تقویت شد و جناح دیگر نیز کارهایی کرد که نباید می کرد. آدم هایی که خانه های 100 متری داشتند و صاحب خانه های 5هزار متری شدند و اینکه از کی فدک مشروع شده است و از کی حکم حکومتی پیدا کرده است؟ و دشمن نیز از این موضوع سواستفاده کرد.

وی به نام جناح های مختلفی که اکنون در کشور وجود دارد نیز اشاره کرد و گفت: واژه هایی که اکنون به خود اطلاق می کنیم اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالیون همگی ساخته و پرداخته واشنگتن است، در زمان امام راحل آدم انقلابی داشتیم و غیز انقلابی. چرا در زمان امام جرات نمی کردیم بگوییم اصلاح طلب و اصولگرا و ...

وی همینطور به ظرفیتی که برگزاری کنفرانس ها و همایش های خارج از کشور می تواند داشته باشد، پرداخت و از برگزاری کنفرانس  افق نو در بیروت و تاثیراتی که این کنفرانس داشت  سخن گفت که  چگونه منجر به خروج نفر دوم و یا سوم خرانه داری آمریکا شد اما از ادامه این دست برنامه ها جلوگیری شد در حالیکه بسیار بسیار می تواند تاثیرگذار باشد در حوزه جنگ نرم و مسوولان امر باید پاسخ دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه