English

سعید حسین زاده:

دعوت از سه ورزشکار خراسان رضوی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی بیان کرد: ، این سه وزنه بردار برای کسب آمادگی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت شده اند و امیدوارم که شاهد درخشش این سه وزنه ‌بردار نوجوان باشیم .

دعوت از سه ورزشکار خراسان رضوی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سعید حسین زاده رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی اعلام کرد: درخصوص دعوت این سه ورزشکار خراسانی به اردوی تیم ملی نوجوانان باید اذعان کرد که تلاش‌های دو ساله هیات وزنه برداری استان در حال ثمر دادن است و اخبار خوبی از این رشته به گوش می رسد.

سعید حسین زاده در ادامه گفت: خراسان رضوی ورزشکاران مستعدی در بخش بانوان و آقایان دارد که می‌توانند در عرصه ملی درخشان ظاهر شوند.

وی همچنین افزود: امیدوارم که شاهد درخشش این سه وزنه‌بردار نوجوان باشیم و این سه وزنه ‌بردار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی نوجوانان، برای کسب آمادگی جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا دعوت شده اند.

رییس هیات وزنه برداری خراسان رضوی تصریح کرد: با اعلام فدراسیون وزنه برداری، سید مهدی امیرسیدیان، محراب جوانشیری و عباس شجاعی از وزنه برداران خراسان رضوی به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری در رده سنی نوجوانان دعوت شدند.

سعید حسین زاده در خاتمه متذکر شد: این اردو از فردا ۱۸ اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی شیرودی تهران به مدت یک هفته در شرایط قرنطینه آغاز خواهدشد و جهت رعایت هرچه دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی، ورزشکاران حاضر در این اردو ۱۵ اردیبهشت‌ماه تست PCR دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه