English

علی مالمیر خبر داد

جشنواره عکس آمادای با محوریت گردشگری و میراث تاریخی و فرهنگی همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به جشنواره عکس آمادای، گفت: این جشنواره با محوریت گردشگری و میراث تاریخی و فرهنگی همدان تدارک دیده شده و عکاسان می توانند تا ۳۰ اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

جشنواره عکس آمادای  با محوریت گردشگری و میراث تاریخی و فرهنگی همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، علی مالمیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان با اشاره به  برگزاری جشنواره عکس آمادای با محوریت  گردشگری و میراث تاریخی و فرهنگی همدان گفت: هنرمندان با ارسال زیباترین عکس های خود از اقوام، سبک زندگی، آداب و رسوم، آثار تاریخی و طبیعی، سفال و منبت می‌توانند در این رویداد هنری شرکت کنند.

علی مالمیر روز جمعه  اظهار داشت: این جشنواره با محوریت گردشگری و میراث تاریخی و فرهنگی همدان تدارک دیده شده و عکاسان می توانند تا ۳۰ اردیبهشت آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند. 

وی گفت: عکس های ارسالی باید در موضوعات اقوام، آداب و سنت ها، سبک زندگی، طبیعت، سفال لالجین، منبت ملایر و تویسرکان، بناها و آثار تاریخی، رودخانه ها و تالابها، موزه ها گردشگری سلامت، پلهای تاریخی، مساجد، گردشگری نجوم و بقاع متبرکه باشد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان خاطرنشان کرد: برای نفر اول سه میلیون تومان جایزه و دیپلم افتخار اهدا می شود و نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب ۲ و یک میلیون تومان جایزه و لوح تقدیر دریافت می کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دبیرخانه جشنواره به نشانی www.hamedan.mcth.ir و www.hpphs.org.ir مراجعه کنند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه