English

اختصاص هزینه مراسم ختم برادر امام جمعه یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد مبلغ 100 میلیون ریال هزینه برگزاری مراسم برادر بزرگوارشان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

اختصاص هزینه مراسم ختم برادر امام جمعه یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

به گزارش خبرگزاری موج یزد؛ همزمان با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان حضرت آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد مبلغ 10 میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم ختم برادر خویش را از طریق ستاد دیه استان یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد در مصاحبه با برنامه ماه مهربانی ضمن عرض تسلیت شهادت امام علی (ع) افزود: امیدواریم که در این ایام تمام مردم فیض کامل را از این شبها و روزها برده تا مشمول عنایت خداوند قرار گیرند.

حضرت آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت : با کمک به محکومینی که به دلایل غیر عمد و عجز در پرداخت دین خود در زندانها به سر میبرند میتوان دل فرزندان و خانواده آنها را نیز شاد نمود زیرا این گونه افراد به دلایل غیر عمد روانه زندان شده و خانواده آنها نیز از این دوری رنج می برند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه