English

تخریب مغازه های غیر مجاز با حکم قضایی/ آغاز ساماندهی میدان نبوت

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: 10 باب مغازه غیرمجاز در مسیر ورودی ناحیه منفصل شهری ننله در سنندج با حکم قضایی تخریب شد.

تخریب مغازه های غیر مجاز با حکم قضایی/ آغاز ساماندهی میدان نبوت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، فواد کریمی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه ها ، اظهار کرد: تخلف ساختمانی و احداث بناهای غیرمجاز به معنی نقض قوانین و ضوابط شهرسازی، فنی، ایمنی و بهداشتی در احداث ساختمان است.

مدیر شهرداری منطقه دو سنندج افزود: مبنا و مستند رسیدگی به تخلفات ساختمانی در محدوده قانونی و حریم مصوب شهرها، کمیسیون ماده صد شهرداری است.

وی عنوان کرد: پس از بازدید و بررسی‌های صورت گرفته؛ چند مغازه که به صورت غیرمجاز در ورودی ننله  احداث شده بود شناسایی شد. 

کریمی از تخریب 10 باب مغازه غیرمجاز در مسیر ورودی ناحیه منفصل شهری ننله در سنندج  خبر داد و گفت: این بناهای غیرمجاز در راستای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز تخریب شد.

 مدیر شهرداری منطقه دو سنندج در ادامه به ساماندهی میدان نبوت سنندج اشاره کرد و گفت: این میدان یکی از میادین شلوغ و پرترافیک در سطح منطقه است و به واسطه وجود ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس ناحیه منفصل شهری نایسر، صلوات آباد و همچنین واقع شدن در 2 مسیر ورودی سنندج – مریوان و سنندج – همدان متحمل بار ترافیکی بسیار بالایی است.

کریمی به آغاز عملیات ساماندهی این میدان اشاره کرد و افزود:  سنگ فرش پیاده رو، نصب مبلمان پارکی و بهسازی سیستم روشنایی از جمله اقدامات در راستای ساماندهی این میدان است.

وی یادآور شد: عملیات ساماندهی پارک سوم خرداد در بلوار کردستان هم یکی دیگر از برنامه‌های این شهرداری در راستای بهسازی و زیباسازی پارک‌ها و بوستان‌های سطح منطقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه