English

سردار مظاهر مجیدی

احیای روحیه ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز/برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه احیای روحیه ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز است از برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ خبر داد

احیای روحیه ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز/برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در نخستین جلسه هماهنگی کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان، با اشاره به اینکه  احیای روحیه ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز است از برگزاری کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

سردار مظاهر مجیدی اظهار کرد: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در راستای پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثار و ازخودگذشتگی و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه امنیت پایدار امروز را مرهون ایثار و فداکاری شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: احیای روحیه ایثار و شهادت ضرورت جامعه امروز و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به نقش سرداران و شهدای استان همدان در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تلاش ما بر این است که کنگره سرداران، امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال ۱۴۰۲ برگزار شود.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه شهدا چراغ راه هستند، گفت: شهدای ما با تبعیت از ولایت و با اخلاص در مسیر تعالی اسلام و انقلاب حرکت کردند، ما نیز باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا راه را گم نکنیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه