English

فرزاد فتاحی:

ورزشکاران المپیکی خراسان رضوی، پاداش یک میلیارد ریالی خواهند گرفت

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی اعلام کرد: هر ورزشکار و مربی خراسان رضوی که به مسابقات المپیک و یا پارالمپیک راه یابد با حمایت شهرداری مشهد یک میلیارد ریال پاداش دریافت خواهدکرد و ماهیانه ۲۰ میلیون ریال حقوق به آنان پرداخت می‌شود.

ورزشکاران المپیکی خراسان رضوی، پاداش یک میلیارد ریالی خواهند گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: تمام ورزشکارانی که سهمیه پاداش یک میلیارد ریالی ورزشکاران المپیکی خراسان رضوی المپیک و پارالمپیک را کسب کرده‌اند از وزارت ورزش حقوق ماهیانه دریافت می‌کنند علاوه بر این در این استان ورزشکارانی که نامه انتخاب خود برای مسابقات المپیک و یا پارالمپیک را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه دهند تا زمان اعزام، ماهیانه ۲۰ میلیون ریال حقوق به آنان پرداخت می‌شود.

فرزاد فتاحی زمان پرداخت پاداش یک میلیارد ریالی شهرداری را پیش از اعزام به المپیک توکیو عنوان کرد و افزود: ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه داشته باشند و فدراسیون و یا هیات مربوطه این موضوع را به ما اعلام کند ماهانه ۱۰ میلیون ریال حقوق دریافت می‌کنند 

فتاحی در ادامه تصریح کرد: سی و دومین دوره مسابقات المپیک تابستانی ژاپن که قرار بود در سال ۲۰۲۰ میلادی برگزار شود به واسطه همه گیری جهانی ویروس کرونا به سال ۲۰۲۱ موکول شد بر این اساس این رقابت‌ها قرار است از یکم تا ۱۷ مرداد ماه (۲۳ جولای تا هشتم آگوست) در شهر توکیوی ژاپن برگزار شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ ورزشکار از خراسان رضوی سهمیه المپیک و پارالمپیک را کسب کرده و یا در شرف کسب سهمیه هستند گفت: حضور حسن تفتیان در دوومیدانی، پوریا یلی در تیم ملی والیبال، حامد حسین‌زاده در تیم ملی بسکتبال، مجید ناصری در دوچرخه سواری، هادی رضایی و مهدی بابادی در تیم ملی والیبال نشسته و حسن عبدی در تیم ملی بسکتبال با ویلچر در المپیک توکیو قطعی شده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: صالح فروتن و روزبه ارغوان در تیم ملی بسکتبال و شاهین مهردلان در دو و میدانی و سینا غلامپور در شنا نیز شانس کسب سهمیه المپیک دارند.

وی گفت: تمام فضا‌های تمرینی در اختیار این ورزشکاران قرار داده شده است، سالن دو و میدانی و پیست مجموعه کوثر را در اختیار شاهین مهردلان قرار داده‌ایم از طرفی تمام امکانات برای حسن تفتیان نیز در تربت حیدریه و مشهد فراهم است.

فتاحی در انتهای نشست خبری افزود: برای سینا غلامپور استخری در مشهد و نیشابور مهیا شده تا تمریناتش را انجام دهد همچنین هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا در صورت صلاحدید خودش به تهران سفر کند و به همراه سایر اعضای تیم ملی تمریناتش را دنبال کند و سایر ورزشکاران هم در تیم ملی حضور دارند و نیاز به فضای تمرینی در مشهد ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه