English

استاندار آذربایجان شرقی:

پیشرفت و سعادت جامعه در دست قدرت معلمان است/ تمامی معلمان نمونه هستند

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه پیشرفت و سعادت جامعه رو به رشد و توسعه در دست قدرت معلمان است گفت: متخصصان و آینده‌سازان کشور دست‌پرورده و آموزش‌دیده معلمان هستند.

پیشرفت و سعادت جامعه در دست قدرت معلمان است/ تمامی معلمان نمونه هستند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، در آئین بزرگداشت مقام معلم، از قدرت‌الله اسماعیلی اقدم ، معلم منتخب کشوری و 7 معلم منتخب استانی قدردانی شد.

محمدرضا پور محمدی در این مراسم با بیان اینکه پیشرفت و سعادت جامعه رو به رشد و توسعه در دست قدرت معلمان است، افزود: متخصصان و آینده‌سازان کشور دست‌ پرورده و آموزش‌دیده معلمان هستند.

وی با اشاره به تعبیر امام راحل که معلمی را شغل انبیا توصیف کردند ، گفت : معلمی از جنس رسالت انبیاست که جامعه را بیدار می‌کند و این منزلت و موقعیت نصیب هر کسی نمی‌شود و باید شکرگزار آن بود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی معلمان نمونه هستند ، افزود: معلمانی که در شرایط سخت کرونا ، نظام آموزشی را پویا و فعال نگه داشته‌اند و شبانه‌روز برای آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان تلاش می‌کنند شایسته تقدیر هستند.

وی اضافه کرد : با وجود اینکه بسترهای کافی برای آموزش غیرحضوری در کشور وجود نداشت اما در یک سال گذشته با تلاش معلمان و مسئولان عرصه تعلیم و تربیت ، امکانات خوبی ایجاد شده و تجربه‌های خوبی به دست آمده است.

پور محمدی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید قدم‌های زیادی برای توسعه فرهنگ ، آموزش و ارتقای جایگاه معلمان برداشته شده است، افزود: با وجود این اقدامات، همچنان می‌توان اذعان داشت شأن و منزلت فرهنگیان هنوز در جایگاه اصلی نیست و باید برای ارتقای این جایگاه تلاش کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم در این آئین گفت : در هیچ برهه‌ای از تاریخ به اندازه دوران شیوع کرونا ، جایگاه و منزلت معلم آشکار نشد و این معلمان و فرهنگیان عزیز بودند که به عنوان مجاهدان راه تعلیم و تربیت در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت، شبانه‌روز تلاش کردند.

جعفر پاشایی گفت : مصادیق گوناگونی از تلاش و فداکاری معلمان را در استان شاهد بوده‌ایم که در شرایط سخت آب و هوایی، چراغ دانش را برای فرزندان ما روشن نگه داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی