English

روح اله نوریان:

حفظ رویکردهای اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی پالایشگاه گاز ایلام

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از کاهش چشمگیر مصرف مواد شیمیائی و هزینه‌های بهره‌برداری در این پالایشگاه علیرغم افزایش تولید محصولات خود خبر داد و گفت: حفظ رویکردهای اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی پالایشگاه گاز ایلام به فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

حفظ رویکردهای اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی پالایشگاه گاز ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ،روح اله نوریان افزود: در سال گذشته و در راستای تحقق شعار جهش تولید و حفظ رویکردهای اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی پالایشگاه گاز ایلام، این مجتمع تولیدی توانسته است ضمن افزایش مقادیر محصولات تولیدی خود نسبت به سال 1398، در مصرف مواد شیمیائی و مصرفی نیز صرفه‌جویی‌های چشمگیری به عمل آورد.

وی اظهار داشت: در سال 1399 مصرف آمین و اکتیویتور 80 درصد، تری اتیلن گلایکول 40 درصد، پروپان 32.50 درصد، متانول 21.50 درصد، برداشت آب از منابع 17.70 درصد، فسفات 3.80 درصد، فیلترهای شیرین‌سازی 3.80 درصد، اکسیژن زدا 5.17 درصد و نمک یوتیلیتی 51.45 درصد نسبت به سال 1398 کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه با کاهش مصرف شیمیایی و هزینه های بهره برداری ضمن تحقق نامگذاری سال، اقدامات قابل قبولی در صرفه جویی انجام شده است، تصریح کرد:علاوه بر آثار زیست محیطی مثبت، در مجموع رقمی معادل 130 میلیارد ریال صرفه جویی را در برداشته است و این در حالی است که در زمینه تولید محصولات نیز شاهد میانگین رشد وزنی 1.9 درصدی بوده‌ایم.

دکتر نوریان خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی برنامه های مدونی برای تحقق شعار سال جاری که توسط مقام معظم رهبری بنام" تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها " نامگذاری شده است در دستور کار قرار داده که به مرور زمان و با افزایش تولیدات و برداشتن موانع محقق خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی